Avatar billede enux Nybegynder
14. marts 2004 - 00:46 Der er 8 kommentarer

Reklamebanner til enux.dk

Hej Eksperter,

Jeg skal bruge et reklamebanner for mit website www.enux.dk

Størrelse: 125x125 samt 470x62

Der skal i banneret lægges vægt på følgende ting:
: Ubegrænset plads
: PHP4 & MySQL
: JSP & PostgreSQL
: Pris: 12,50 pr. mdr.
: 0 kr. i oprettelse

Jeg ser meget gerne banneret laves i Flash

En idé:

En mand kører i en bil man ser rettet og bilruden, ud af bilruden man kan se en fart begrænsning på 60 km/t og man kan se de ittriatere ham!

| ny scene |

Præsentation af produktet fra Enux.dk

| ny scene |

Ny vejskilt, "No Limits" og så fræser han derudaf og blir glad!

| Repeat/Afspil igen | -->

Jeg har logo's osv. i høj opløsning i får tilsendt

- Jeg kvittere gerne med fri webhotel, dvs. et "life-time" abb. på webhotel hos os - til 0 kr. pr. md., eller som anden mulighed; penge.

Jeg kan fanges på MSN Messenger: support@enux.dk
Avatar billede enux Nybegynder
14. marts 2004 - 00:49 #1
Det gik vist lidt hurtigt med at formulere min idé:

En mand kører i en bil! Man ser rettet og en bilruden evt. baghovedet af manden. Ud af bilruden kan man se en fart begrænsning på 60 km/t og man kan se at det irritere ham!
| ny scene |
Præsentation af produktet fra Enux.dk
| ny scene |
Der kommer et nyt vejskilt med teksten "No Limits" og så fræser han derudaf og blir glad!
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2004 - 00:49 #2
Måske en lidt forkert kategori?
Avatar billede enux Nybegynder
14. marts 2004 - 00:50 #3
Ja, prøvede at flytte, men det kan man ikke! :/
Avatar billede pumper Nybegynder
14. marts 2004 - 04:18 #4
hej ... det er faktisk en rigtig god idé til et banner synes jeg.

Jeg vil muligvis gerne give et forslag på et tidspunkt... men jeg har pissetravlt lige for tiden så sats hellere på nogle andre end mig ;-)
Avatar billede enux Nybegynder
14. marts 2004 - 10:13 #5
Hej Pumper, tak for dit indlæg!

Okay! Jeg er da glad for at høre du har travlt :) Det betyder vel der er gang i biksen. Jeg håber der er en anden person her som kan hjælpe mig!
Avatar billede big_ossi Nybegynder
14. marts 2004 - 23:10 #6
her er er et par forslag www.dff.nu/exp.rar
Avatar billede dreamless Nybegynder
16. marts 2004 - 09:05 #7
Hvem sagde swish ;)

- Kristian
Avatar billede cyfer Nybegynder
19. marts 2004 - 18:23 #8
Ja, jeg er ingen haj til flash. Men her er et ydmygt forslag ;)
http://team-hto.dk/enux/enux.htm