Avatar billede pede_ Nybegynder
13. marts 2004 - 21:36 Der er 6 kommentarer

Hvorfor fryser min computer?

Jeg sidder og spiller et online rollespil. ( BiosFear )

Jeg har det problem at min computer fryser en gang imellem, men det er kun når jeg spiller det spil.

Kan det skydes at det er fordi at spillet tager 80 - 90% af min CPU?

Hvis ja, hvad kan jeg så gøre?

please hjælp :(
Avatar billede rantnrave Nybegynder
13. marts 2004 - 21:43 #1
er det et spil der køre i netexplorer, eller er det et program?
Avatar billede pede_ Nybegynder
13. marts 2004 - 21:45 #2
hmm det er et program for jeg har downloadet en install fil og installeret den.
Avatar billede rantnrave Nybegynder
13. marts 2004 - 21:50 #3
ok, du kan prøve at tjekke din pc for Spywares hvis ikke du allerede har gjort det, og det samme med virus.
Avatar billede pede_ Nybegynder
13. marts 2004 - 22:03 #4
ja det kan jeg prøve.
Avatar billede pede_ Nybegynder
13. marts 2004 - 22:13 #5
det har ikke hjulpet :|
Avatar billede rantnrave Nybegynder
13. marts 2004 - 22:17 #6
hmm, det lyder mærkligt.! så tror jeg desvære ikke jeg kan hjælpe