Avatar billede compac Seniormester
13. marts 2004 - 14:25 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Har Epson problemer med blækket?

Jeg skal til at anskaffe ny printer. Jeg har hørt vedholdende rygter om, at Epsons printere ikke skal stå stille i for lang tid, da blækket i patronerne så stivner, således at man skal køre testudskrifter når printeren igen skal ibrug.
Hvilke erfaringer har I med Epson på dette område?
Avatar billede ullidk Nybegynder
13. marts 2004 - 14:28 #1
Jeg har en Epson Style 489SXU...eller det vil sige, det har jeg ikke ret meget længere, for jeg har ikke haft andet en problemer med den! Som du selv nævner, så skal man ikke lade den være inaktiv for længe for så går det hele i koks. Om det er fordi blækket stivner ved jeg ikke, men en ting er sikkert - blækken varer ikke længe:-) Jeg vil klart anbefale HP eller Lexmark i stedet.
Avatar billede simonvalter Praktikant
13. marts 2004 - 14:28 #2
jeg har en og der er ingen problemer her, og det er enda en discount model ;)
Avatar billede lede Nybegynder
13. marts 2004 - 16:34 #3
Har to Epson printere.
Har ikke de store problemer, men det er sket at jeg har måttet rense den.
Det tager lidt blæk, men ikke noget alvorligt.
Den er stadig meget billigere i drift end både HP og Lexmark som heller ikke kan se sig helt fri fra dette problem (har haft en HP hvor jeg også måtte rense flere gange), så skal du have noget andet, kunne du måske overveje en Canon.
Avatar billede snap Nybegynder
13. marts 2004 - 20:35 #4
jeg har en Lexmark Z 705 og fylder selv blæk på den og fortæller prineren at det er en ny patron og jeg er meget tilfreds