Avatar billede ny_paa_nettet Nybegynder
12. marts 2004 - 22:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Download af fil

Jeg fik før hjælp til at finde IE på dansk, TAK FOR DET.

Men nu er problemet at når jeg henter filen får jeg følgende fejlmeldning, når ca. 9 MB er hentet;
Internet Explorer cannot download ie60dk.exe from sdu.dk, the connection with the server was reset.

Hvad kan man gøre for at omgås dette?

/Ny_på_nettet
Avatar billede snowball Novice
12. marts 2004 - 22:51 #1
Brug en download manager som f.eks. http://www.reget.com/ eller http://www.getright.com/ når du henter større filer, for så kan du normalt genoptage downloadningen på det punkt hvor du mistede kontakten til serveren og dermed er du fri for at skulle hente hele filen igen.

Du kan som sådan ikke gøre noget ved at du mister forbindelsen til serveren.
Avatar billede popsy Novice
12. marts 2004 - 23:59 #2
Du burde måske lukke de sp hvor du allerede har fået hjælp?
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
13. marts 2004 - 00:17 #3
hvad er det du leder efter.... er det en dansk version af IE?
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
13. marts 2004 - 00:18 #4
Avatar billede snowball Novice
13. marts 2004 - 00:20 #5
lynx-dlk: Prøv og læs den første linie i spørgsmålet igen ;)
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
13. marts 2004 - 00:36 #6
snowball: Ja... men hvad er det så for en fil han ikke kan hente??? :)
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
13. marts 2004 - 00:38 #7
Jeg siger bare at hvis han ikke kan hente filen der, hvorfor så ikke hente den fra microsoft's egen hjemmeside, som oven i købet er en nyere fil end den han nu er ved at hente!!!
Avatar billede snowball Novice
13. marts 2004 - 00:41 #8
Hhmm...Ja ok. Kiggede ikke lige så meget på filnavnet ;)

ny_paa_nettet: Du kan evt. prøve at gøre som beskrevet på http://www.supportweb.dk/support/vis_tip.asp?id=341 hvis du vil hente nyeste IE til offline installering.