Avatar billede doto Nybegynder
11. marts 2004 - 09:58 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

SharePoint Team Services

Jeg har ændret password på vores server og herefter kan jeg ikke komme på vores SharePoint Team Services, som ligger på vores SQL server, Small Business.
Jeg får følgende fejlmeddelelse, når jeg forsøger at logge mig på: SQL-serverfejl, SQL-serveren er muligvis ikke tændt. Men SQL serveren kører.
Er der nogen der kan hjælpe?

mvh
doto
Avatar billede martinowitz Nybegynder
11. marts 2004 - 10:25 #1
SQL-serveren har jo sit eget password, har du også ændret det ??

/Martin
Avatar billede doto Nybegynder
11. marts 2004 - 10:40 #2
Hej Martin,

Det er faktisk her der går kludder i det. Jeg har ud for SQL server properties valgt authentication, sql server and windows. Altså en form for standard opsætning.
Avatar billede doto Nybegynder
11. marts 2004 - 10:57 #3
Hvis det nu går helt galt - kan man systemgendanne en server lige som en alm. pc'er - og hvordan gør man det?
Avatar billede martinowitz Nybegynder
11. marts 2004 - 11:02 #4
Nej, du kan ikke systemgendanne en server ligesom med en pc'er, desværre :-(

Hvad hvis du ændrer password til SQL-serveren til det samme, som med Windows ??

/Martin
Avatar billede doto Nybegynder
11. marts 2004 - 11:07 #5
Hej Martin,

Du satte mig på sporet - der var problemer med password'et og du skal have dine velfortjente point, så send et svar.

mvh
doto
Avatar billede doto Nybegynder
11. marts 2004 - 11:08 #6
Avatar billede martinowitz Nybegynder
11. marts 2004 - 11:09 #7
Du får lige et svar så, og det er godt at høre at det fungerer :-)

/Martin
Avatar billede doto Nybegynder
11. marts 2004 - 11:25 #8
jeg har klikket på accepter - har du fået point?
Avatar billede martinowitz Nybegynder
11. marts 2004 - 11:32 #9
Nej, du skal huske at markere mit navn ude til venstre først :-)

/Martin
Avatar billede martinowitz Nybegynder
11. marts 2004 - 12:14 #10
Takker :-)

/Martin