Avatar billede monie Nybegynder
10. marts 2004 - 08:32 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Brugere online på min hjemmeside?

Hej

Hvor mange brugere er lige nu online på min hjemmeside.
Hvordan laves dette?
Gerne JavaScript.
Eller bedst en CSS - file.
Har ingen database.

Med venlig hilsen
Monie Jacobsen
Avatar billede the_legend Nybegynder
10. marts 2004 - 08:34 #1
ehm tror du er gået lidt galt i byen:D

TROR godt javascript kan lave det, men er ikke sikker.
CSS er bare noget som kan lave dit layout.

Hvis jeg skal råde dig til noget vil jeg bruge PHP el. ASP du kan finde tons af script som kan vise dig hvor mange som er online.
Avatar billede cdc Novice
10. marts 2004 - 09:11 #2
css kan du ikke bruge som skrevet, det bedste vil være asp eller php, eller en asp med globa.asa hvis du kan bruge dette på din server.
Du skriver du ikke har database, er det fordi du ikke kan bruge en på din server/hotel, eller er det fordi du ikke selv kan lave en.

Hvis ikke har du f.eks chart som kan bruges: http://www.chart.dk/ eller en af alle de andre
Avatar billede cdc Novice
10. marts 2004 - 09:18 #3
kan du bruge asp eller php ?
Avatar billede monie Nybegynder
10. marts 2004 - 09:51 #4
Jeg er helt på bundlinjen hvad angår htm programmering.
Midt Webhotel bruger PHP og (ikke ASP) men dette programmerings-sprog kender jeg ikke noget til.

Med venlig hilsen
Monie Jacobsen
Avatar billede monie Nybegynder
05. april 2004 - 05:28 #5
Ok