Avatar billede uprising Nybegynder
09. marts 2004 - 21:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til æ ø å!

Jeg er ved at lave en hjemmeside i en dowloadet template.
Problemet er bare at den ikke vil acceptere æ ø å, men i stedet for at skrive æ ø å skriver den bare firkanter.

Så var der er gut der fortalte mig at man kan bruge nedenstående til at få den til at skrive æ ø å.

Men hvordan bruger man det i nedenstående kode fra ovennævnte template?

Å  Å  Å  Stort å
Æ  Æ  Æ  Stort æ
Ø  Ø Ø  Stort ø
å  å  å  Lille å
æ  æ  æ  Lille æ
ø  ø ø  Lille ø

Detter er koden fra teplaten:

<!--Copyright 2002  Karna Saleh  All Rights Reserved.-->

<!---------------------------------------------------START EDITING BELOW THIS LINE --------------------------->

&text=<FONT SIZE="13" COLOR="#CCCCCC"><P ALIGN="LEFT"><FONT FACE="Arial" SIZE="16" COLOR="#FF3300"><A HREF=""><B>About this section</B></A></FONT>
Why this section only loads the text content?
For general purposes this standard template was designed to:
1. Only load the text content which is generated from a text file. ( this is the easiest way to update your text content)
2. Has less animation because I aim my design for speed and functionality.

With any plain text editor, such as notepad or Microsoft Word, you can adjust your text attribute such as Color, size , Bold, Italic or Underline.
Create any external links you may like to target, such as "_parent widow or "_blank window". If you make the index.html as a frameset, you can create links on this text file that will open any url on your target window.
Create email links.

My service modifies each of these sections to suit your needs. You may want to use this section as a gallery, or to feature your products, requiring a visual depiction of the product or the service.
Perhaps you want to change the background or have no background at all.
I can change "almost" anything to give this design "your personality"
My goal is to provide services to help you create your site as "inviting", "professional" and "functional" at a reasonable price.
I encourage you to contact us with any suggestions or questions you may have. </font>

Det er denne template der er tale om:

http://www.5sec.com/freezone/index3.php

Og det er nr. FP008
Avatar billede hmortensen Nybegynder
09. marts 2004 - 22:00 #1
K&oslash;bmand = Købmand

Skriver dem bare istedet for æøå
Avatar billede uprising Nybegynder
09. marts 2004 - 22:13 #2
Men den omtalte template kan ikke tolke tegnet & da den syntes at bruge det til koden for noget flash halløj????
Avatar billede uprising Nybegynder
09. marts 2004 - 22:14 #3
Men jeg prøver da lige og ser om jeg gjorde det rigtigt sidst.
Avatar billede uprising Nybegynder
09. marts 2004 - 22:21 #4
Det virker ikke. Der kommer kun K frem i teksten når jeg oplader lortet:-)

ØV
Avatar billede hmortensen Nybegynder
09. marts 2004 - 22:22 #5
Havde ikke set det var til noget flash
Avatar billede uprising Nybegynder
09. marts 2004 - 23:37 #6
mm
Avatar billede uprising Nybegynder
09. marts 2004 - 23:37 #7
Tak for hjælpen ellers Hindu...
Jeg tror ikke man kan ændre det desværre...