Avatar billede tvj Nybegynder
02. februar 2001 - 11:41 Der er 3 kommentarer

Grafik driver til x

Jeg har lagt et hold nvidia driver til geforce 2 mx grafikkort ind, men hvordan får jeg x til at bruge denne driver ?
Da jeg installerede x påstod den at jeg havde et geforce 2 DDR, men x vil ikke starte op med denne driver.
Avatar billede seider Nybegynder
02. februar 2001 - 13:09 #1

Du skal bruge Xconfigurator eller Xsetup, fra din prompt. (husk det er med stort X => brug X<tabulator>)

så kan du manuelt sæte det op, eller du kan hente et tool til at autokonfigurere med.

/* */
Avatar billede tvj Nybegynder
02. februar 2001 - 14:03 #2
Autokonfiguration ?
Hvor kan jeg hente sådan en fætter .... Det lyder som om det er lidt nemmere end selv at sætte det op jeg har foresten Rh 7.0 installeret da den har x 4.0.1 som driverne kræver
Avatar billede smirnoff Nybegynder
03. februar 2001 - 12:46 #3
ikke for noget - men var der ikke documentation til de drivere du installerede .....
Jeg har ikke selv prøvet X4.0.1, men såvidt jeg ved hedder det hverken Xconfigurator eller Xsetup under versioner >= 4.0.0 (men jeg kan da huske forkert :)