Avatar billede cyber_freak Nybegynder
01. februar 2001 - 23:17 Der er 12 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede parazite Nybegynder
01. februar 2001 - 23:20 #1
Du synes ikke det er nok at denne artikel er blevet gennemdiskuteret i et andet spm.? Hvad rager den i det hele taget os?
Avatar billede moa Nybegynder
01. februar 2001 - 23:22 #2
parazite: HØRT!!!! Lad det dog blive i http://www.eksperten.dk/spm/47398
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. februar 2001 - 23:23 #3
Helt enig med parazite!
Jeg er da SÅ kold overfor om ejeren af mp3.dk (eller den nu afdøde ejer) er \"gået kold\" .. det rager da ikke mig en meter ..
Avatar billede parazite Nybegynder
01. februar 2001 - 23:26 #4
No offence, men at en eller anden gut har taget sit eget liv eller er død - det er for mig fuldstændig ligegyldigt. Skulle jeg så også oprette et spm. om den lille knægt, der døde af meningitis i min by? Smide et link til lokalavisen og sige hvor synd det er for hans familie? Go away...
Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
01. februar 2001 - 23:46 #5
Kan i ikke have bare en SMULE medfølele?
Et andet menneske er død og alt i kan gøre er at hovere og spille totalt macho bare for at styrke jeg små lort ego\'er!!! det er sådan noget pis jeg ikke kan klare!!

jeg mener at man kan blive retsforfulgt til verdens ende for sådan noget han gjorde, men at dø......er det ikke totalt latterligt!
Avatar billede parazite Nybegynder
01. februar 2001 - 23:52 #6
nostradamus92 : Hvis jeg skulle vise medfølelse for alle døde mennesker ville jeg ikke bestille andet. Jo, gu er det synd for knægtens familie og venner osv., men da jeg ikke er blandt dem gider jeg ikke bruge tid på dem.
Avatar billede stigc Nybegynder
01. februar 2001 - 23:58 #7
Han er vel ikke retsforfulgt, med den hensigt at han skulle tage sit eget liv! Hvad er det i er så sure over? Det er da ham selv, der har bestemt sig at begå selvmord!

Han er vel retsforfulgt lige efter bogen, og som man nu kan forvente.... Det er der vel intet forkert i?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
02. februar 2001 - 00:05 #8
nostradamus92:> ikke den mindste .. jeg er da SÅ ligeglad .. min dag bliver ikke hverken bedre eller dårligere af at han er kradset af. Som parazite siger så er det da syndt for familie+venner, men dem er jeg heller ikke iblandt.

\"og alt i kan gøre er at hovere og spille totalt macho bare for at styrke jeg små lort ego\'er!!!\"

siger hvem ? hovere over hvad ?
Avatar billede wismann Nybegynder
02. februar 2001 - 00:35 #9
Det nostradamus92 mener(tror jeg)er ikke at i skal gå rundt 24x7x365 og værer kede af alle de mennsker der dør. men i behover ikke lige fra at skrive at i er totalt lige glade med at han er død.
(Undskyld) men havd fanden kommer det os ved, at i ikke har ondt af hans famillie.
Avatar billede parazite Nybegynder
02. februar 2001 - 00:37 #10
Undskyld, men hvad fanden kommer det os ved at han er død? (Som vi hele tiden har sagt). Jeg skriver hvad jeg mener, og ærlig talt, så mener jeg at jeg er ligeglad med at han er død.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
02. februar 2001 - 00:37 #11
wismann:> det jeg skriver er min mening og så kan folk blive sure eller hvad de vil ..
Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
02. februar 2001 - 14:34 #12
jeg giver jer ret i at man ikke kan gå og være nedtrykt hele tiden, men man behøver da ikke at svine dem til vel :)
Avatar billede parazite Nybegynder
02. februar 2001 - 16:18 #13
nostradamus92 : Jeg sviner ikke dem til, men stiller mig bare uforstående overfor folk, der mener at alle pludselig skal vise respekt og sorg fordi en eller anden er død.