Avatar billede mrcorex Nybegynder
01. februar 2001 - 22:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Flere kategorier på ét spm.

Hvad med at lave mulighed for at markere flere end én kategori for et spørgsmål.

Jeg har lige oprettet http://www.eksperten.dk/spm/47407. Jeg ville gerne have dette spørgmål under:
Styresystemer:Linux
Programmering:PHP

Jeg må jo ikke oprette 2 spm om det samme, men det ville være bedre at spørgsmålet automatisk dukkede op under begge kategorier. På denne måde bliver spørgsmålet dækket bedre. IK?

/CoRex

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. februar 2001 - 22:47 #1
HELT ENIG!!!
Jeg har også lige oprettet et spørgsmål vedr. noget SQL i ASP kategorien, men det kunne da være rart hvis jeg på en måde kunne have \"cross-posted\" det i f.eks. PHP da SQL jo ikke kun er ASP specifikt.
Avatar billede mrcorex Nybegynder
01. februar 2001 - 22:48 #2
ADMIIIINNNN!
Avatar billede fcs Novice
01. februar 2001 - 23:49 #3
Ja, men det skulle måske begrænses til kun at kunne omfatte to kategorier pr. spørgsmål, da man ellers kan sende det samme spørgsmål ud i alle ketogorier og derved spamme alle brugerne!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. februar 2001 - 23:58 #4
fcs:> det er rigtigt...
Avatar billede pstric Nybegynder
02. februar 2001 - 08:28 #5
corex>> Jeg vil tro at de fleste php programmører, der kan løse dit problem, abonnerer på Styresystemer: Linux. Du har sandsynligvis postet i den helt rigtige gruppe. Der er masser af php programmører, der ikke har skyggen af chance for at svare på dit spørgsmål, og de er sluppet for at tage stilling til noget, de alligevel ikke ville kunne finde ud af.

Senere vil der jo ikke være noget galt i at stille et andet spørgsmål om et specifikt php problem, når du er kommet i gang med list-serveren.
Avatar billede emileej Nybegynder
02. februar 2001 - 16:03 #6
God idé jeg stemmer for :)
Avatar billede mrcorex Nybegynder
05. februar 2001 - 06:52 #7
Nu har jeg jo skrevet \"ADMIIIIIINNNNN\" så jeg lukker spm. Han finder det nok.

/CoRex
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
05. februar 2001 - 16:57 #8
corex>> Ja, så nåede jeg så langt. Jeg tror det vil give et virvar af komninationer, som ikke gavner overblikket. Du må opdele de spm. i hvert emne, og stille dem hvert sit sted, evt. med henvisning til de suppl oplysninger i det andet spm. med et link.