Avatar billede mrcorex Nybegynder
01. februar 2001 - 22:35 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

\"Ubrugte brugere\"

Du, admin.

Hvad med at lave et job der løber igennem samtlige brugere en gang imellem og finder de brugere som er over x tid gamle og hvis de ikke er rørt i det tidspunkt så skal E automatisk sende en email til dem om at deres brugerid vil blive slettet inden 14 dage.

Men sæføli. Det lyder bedre med 19000 brugere end med 1500. :)

/CoRex
Avatar billede htx98i17 Professor
01. februar 2001 - 22:38 #1
Hvorfor vil du have slettet de brugere der sjældent er herinde. Er det fordi de får 5 point om dagen? for så vil jeg da foreslå noget helt andet som har været på diskussion før :-)
Avatar billede mrcorex Nybegynder
01. februar 2001 - 22:42 #2
Nååh, det er såmænd bare nogle generelle forslag fra en administrator til en anden administrator. Admin kan jo bruge det eller lade være. :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. februar 2001 - 22:43 #3
FUCK HVOR JEG SOMETIDER HADER EKSPERTEN!!!
Nu havde jeg lige siddet og skrevet et indlæg og så poster den det fandme ikke!!!
Avatar billede htx98i17 Professor
01. februar 2001 - 22:44 #4
Jeps of course :-)

Der plejer jo bare at være en pointe i et foreslag, hehehe
Avatar billede htx98i17 Professor
01. februar 2001 - 22:45 #5
tdaugaard -> HEHE, jeg havde samme problem tidlgere idag, det var dælme trælst,
Avatar billede drean Nybegynder
01. februar 2001 - 22:46 #6
Giver dig da ret i at 2 år gamle registrerede bruger som ikke har været aktive burde ikke rigtig være der længere *g*
Men allerførst syntes jeg der burde gøres noget ved alle de \"åbne spørgsmål\" som \"ligger og flyder\"

tdaugaard> CTRL+A og CTRL+C før man poster :)
Avatar billede htx98i17 Professor
01. februar 2001 - 22:46 #7
tdaugaard -> Jeg så et brugernavn tidligere idag, jdaugaard, er det en du kender? (familie eller noget)
ikke for at snage eller noget, hehe
01. februar 2001 - 22:55 #8
drean -> du har fat i noget - der ligger åbne spørgsmål fra starten af 1999, måske endda før.
Avatar billede drean Nybegynder
01. februar 2001 - 23:25 #9
Ja...måske skulle der laves et område, hvor alle de ubesvarede/uaccepterede ryger over i, f.eks. efter der er gået 3 måneder uden noget aktivitet i det Spm og brugeren er smuttet/kicket for længst
Avatar billede hope Nybegynder
03. februar 2001 - 12:11 #10
Nu når i snakker om passive spm skal det her ikke lukkes?!
Avatar billede mrcorex Nybegynder
05. februar 2001 - 06:50 #11
Jo, det kan da godt lukkes. Men har admin kommenteret det endnu????

Men okay....

/CoRex
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
05. februar 2001 - 17:05 #12
Corex>> Jeg synes stadig det er en god idé, og ja det bør da laves. Har svaret i dit andet spm., OK ?!

tdaugaard>> kan du ikke lige skrive på info@eksperten.dk når du får problemet igen, vi skal have fundet den bug.