Avatar billede dr-data Nybegynder
07. marts 2004 - 07:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Henvisning til #474067 (Kategori søgning & Auto login)

http://www.eksperten.dk/spm/474067
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. marts 2004 - 10:04 #1
Hvis nu du opretter et nyt spørgsmål og henviser til det én gang mere så har alle med intelligensnivaeu 3,2 også fattet det.
Avatar billede dr-data Nybegynder
07. marts 2004 - 16:35 #2
ja, ok men jeg fik nun en opfordring til at lægge en henvisning her, eller rettere forsøge at lede admins opmærksomhed på mit spm...
Avatar billede dr-data Nybegynder
07. marts 2004 - 16:38 #3
og så er systemet lavet så smart, at jeg ikke engangen selv kan lukke mit spm....

Accepter, hmmm Accepter, Accepter, Accepter, Accepter.... ??? ja ok jeg har nok et intelligensnivaeu på noget i stil med "3,2", hvis jeg ikke har fattet det første gang, men lidt kikset ik?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
07. marts 2004 - 16:44 #4
dr-data> For at lukke et spørgsmål:
1) Der skal være et svar.. hvis der ikke er et svar, skal der lægges et svar
2) Navnene på de personer der skal have points, SKAL markeres i boksen med navnene
3) Så kan man klikke på Accepter-knappen.

Det er en sikring mod alle trigger-happy brugere, der hurtigt klikker på Accepter-knappen, så snart de ser den.

Ja, det er noget nyt i denne version af Eksperten (version 4), som ikke var med i den gamle version (version 3).
Avatar billede dr-data Nybegynder
07. marts 2004 - 16:46 #5
wee, så lærte jeg at man kunne markere mit navn :)
Avatar billede dr-data Nybegynder
13. februar 2009 - 19:42 #6
lukket