Avatar billede lajer Nybegynder
07. marts 2004 - 04:42 Der er 1 kommentar

ZDE (PHP IDE fra Zend) kan ikke skrive æøå

Hej.

Jeg har tidligere været meget glad for ZDE under Windows XP.

Men linux versionen fatter ikke helt at skrive øæå.

Jeg har prøvet version 3.0.2 og 3.0.1 bare for en sikkerheds skyld, men problemet opstår begge steder.

Jeg kan uden problemer skriver æøå i alle andre programmer. Nogen der har et forslag til at fixe dette ?

Kører Lindows 4.5, ved ikke om det har noget at sige :-)
Avatar billede styrk Nybegynder
25. januar 2007 - 17:47 #1
på min mac kan jeg fint skrive æøå inde i programmet (zend) men når jeg gemmer filen bliver de lavet om til nogle mærkelige tegn... ;s