Avatar billede julemad Nybegynder
06. marts 2004 - 20:02 Der er 14 kommentarer

Asp community

Hej :-)

Jeg mangler et asp community, til en side, men da jeg ikke er ret god selv vil jeg gerne have hjælp...

- Hvis du vil hjælpe, så kan vi snakke over msn, cswmartin@hotmail.com

// Keyblade
Avatar billede ellebaek Nybegynder
06. marts 2004 - 20:13 #1
Avatar billede julemad Nybegynder
06. marts 2004 - 20:16 #3
- undskyld jeg sIr det men jeg kan ikke få bare en af dem til at virke, måske er det min com ?
;D
Avatar billede ellebaek Nybegynder
06. marts 2004 - 20:37 #4
Er det linkene eller filerne du ikke kan få til at virke ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. marts 2004 - 20:40 #5
noget af det bedste på nettet er:

http://forum.snitz.com derer et fuldt udbygget asp forum. Læs readme filer, det er ret let at tage i brug
http://www.fullxml.com derer en portal med forum og meget mere, også rimeligt let attage i brug.

Har hverken ICQ eller Messenger, så jeg kan ikke hjælpe der
Avatar billede julemad Nybegynder
06. marts 2004 - 20:43 #6
det er når jeg downloader, så siger den bare siden kan ikke vises BLABLABLA

- Forum.snitz.com kan jeg ikke bruge, har prøvet
- og så vil jeg gerne have et NYT (- et jeg for en til at lave, eller et jeg selv laver hvis der ikke er nogen der *gider*)

**håber ikke det er for mange krav** ;D

smutter nu, så jeg vil nok ikke svarer før imorgen vis i spørger (/ skriver / svarer)
Avatar billede ellebaek Nybegynder
06. marts 2004 - 21:04 #7
Avatar billede julemad Nybegynder
07. marts 2004 - 13:54 #8
alligevel:
- også vil jeg gerne have et NYT -
;D
Avatar billede julemad Nybegynder
09. marts 2004 - 17:16 #9
- i må gerne stadig skrive... :-)
Avatar billede julemad Nybegynder
13. marts 2004 - 19:32 #10
...

- er der ingen der vil?
Avatar billede julemad Nybegynder
13. marts 2004 - 19:32 #11
- hvis det er så kan det også godt være i php :-)
Avatar billede ellebaek Nybegynder
13. marts 2004 - 19:38 #12
Du skal desværre nok ikke regne med at få lavet et færdigt community for 200 points på exp..
Et community er ikke noget man bare lige laver, det tager tid.

Jeg vil anbefale dig at hente et af dem vi allerede har linket til, og så rette i det hvis der er ting du ønsker rettet.
Avatar billede apo Praktikant
13. marts 2004 - 20:19 #13
Avatar billede julemad Nybegynder
15. marts 2004 - 18:48 #14
- jeg tænkte også på at give 1000 for d, men det tillader exp. ikke,  så andet kan det sq ik bli :(

- nej jeg har ik kikket på d :-)