Avatar billede unkill Nybegynder
04. marts 2004 - 22:01 Der er 6 kommentarer

asp login via mysql

Hej.

Jeg mangler et forholdvist simpelt ASP login system.
Der skal være en form som henter Brugernavne fra Identd i mysql,
og så skal der være en kode tjekker som tjekker fra Kode i mysql.
Disse to ting skal selvfølgelig være overens, så pw og brugernavn passer sammen.

Dernæst skal folk blive sendt videre til en anden side, hvor jeg skal kunne skrive info til dem. Og det skal kun være den person som har logged ind med rigtigt ID der kan se infoet. Så hvis jeg altså har logged ind, kan jeg gå op i querystring og ændre ID'et så jeg kan få en anden brugers info.

Håber i kan hjælpe. :)
Avatar billede unkill Nybegynder
04. marts 2004 - 22:03 #1
Brugernavne skal hentes fra kolone Identd
og Password skal hentes fra kolone Kode,
skulle der stå :)
Avatar billede unkill Nybegynder
05. marts 2004 - 20:08 #2
Jeg er nu villig til at give 300points til den person som giver mig et login script :)!
Avatar billede ellebaek Nybegynder
06. marts 2004 - 12:29 #3
du må ikke give mere end 200 p ud på eksperten.
Men jeg kan godt lave et sådant system til dig...
Avatar billede unkill Nybegynder
06. marts 2004 - 12:52 #4
På en eller anden måde skulle det vel nok være muligt at få gevet dig 290 points så :P.

Men jeg ville sætte MEGEN pris på hvis du gad lave sådan et system til mig :).
Tak!
Avatar billede ellebaek Nybegynder
06. marts 2004 - 18:10 #5
Der står i reglerne at man ikke må give mere end 200 points ;-)

Jeg kigger på det lige straks.
Avatar billede unkill Nybegynder
07. marts 2004 - 13:50 #6
okay :E, mange tak :)