Avatar billede massageterapeuten Nybegynder
31. januar 2001 - 23:09 Der er 8 kommentarer

e-handel

Jeg driver www.helsetemplet.dk og er intresseret i at lave en løsning til e-handel. Jeg kan oplyse siten er lavet i fp2000. Hvordan laver man en sådan og hvad skal jeg bruge ?

Asger
Avatar billede casm2000 Nybegynder
31. januar 2001 - 23:41 #1
hvis du ingen kendskab har til asp ell. er du lidt på røven :)
skriv så kan vi nok finde ud af et eller andet
c@888.nu
Avatar billede casm2000 Nybegynder
31. januar 2001 - 23:44 #2
hvis du selv vil lære at opbygge en e-biz vil jeg foreslå dig at kigge forbi http://www.asp101.com/samples/shopping.asp den er en rigtig go starter...
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. februar 2001 - 07:30 #3
Benyt dig af et af de gratis steder, hvor du bare skal benytte den pæne grafiskebrugeflade de har lavet til dig:

www.shop4all.dk
www.synonym.dk
Avatar billede ricky Nybegynder
01. februar 2001 - 09:07 #4
tommyf>> ja - så kan man få en shop der ligner alle andre - og være 98% begrænset i hvad man har af muligheder...

Ideerne i de gratis shops er principielt gode - hvis man ikke kan finde ud af noget som helst selv og fordi at de er gratis...

Men omvendt synes jeg at man skal gøre sig klart - hvad det er man vil - ikke mindst på sigt... og så bliver de gratis tilbud hurtigt en dårlig investering...
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. februar 2001 - 14:29 #5
ricky<--> Hvorfor lavede du det som et svar? Det hjælper ham da ikke nærmere en webshop?
Avatar billede ricky Nybegynder
01. februar 2001 - 14:35 #6
tommyf>> hvilket du ha fuldstændig ret i... så til massagefyren>> jeg ønsker naturligvis ikke point for mit svar, der skulle have været en kommentar!

hva\' ehh... tommyf>> synes du selv at dit \'svar\' hjælper manden i.f.m. hans site der allerede ligger i FP2000 ???
Avatar billede massageterapeuten Nybegynder
03. marts 2001 - 22:28 #7
Grunden til at jeg ikke bruger synonym e.lign er at jeg ikke vil være afhænging af andre udbyder og deres design. Og så skal man være online mens man ligger data ind.
Jeg har tænkt noget i asp. e.lign. jeg har prøvet forskellige løsninger, men kan ikke få det til virke.
Avatar billede ricky Nybegynder
04. marts 2001 - 23:28 #8
ok - prøv at kigge på http://www.webgenie.com

Med deres meget roste Shopping Cart Professional - kan du både opbygge et nyt system, såvel som tilføje shoppingfunktioner til eksisterende sider.

Programmet får højeste udemærkelse hos http://www.tucows.com