Avatar billede coolstar Nybegynder
02. marts 2004 - 10:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan du formulere dig skriftligt og mundtligt fremragende

Først og fremmest beklager jeg hvis kategorien ikke er den rigtige, men har forsøgt at ligge ansøgningen der hvor jeg synes den var mest passende umiddelbart.

Et af Danmarks største musik magasiner MusicON Magazine http://www.MusicON.dk står og mangler folk. Vi søger 2 friske fyrer over 18 år som har tid og lyst til at gøre vores nyheder,artikler og generelle tekst niveau højere.

Jeres opgave vil være at gennemlæse nyheder,anmeldelser osv. for fejl og formulerings fejl, Så vi mindsker fejl niveauet.

Løn eller goder vil der være at hente hos os.

.: Krav til dig:

// Du er over 18 år.
// Du er glad, positiv.
// Formulere dig både skriftligt og mundtligt fremragende.
// Kan lide at se udvikling i dit arbejde.
// Generelt havde det sjovt med det du laver.

.: Hos os får du:

// Glade redaktion medlemmer.
// Mulighed for koncert deltagelse gratis.
// Gode fordelagtige tilbud på cd'er + en gang i mellem gratis  cd'er.
// Gøre et magasin bedre.

Kan du opfylde vores krav og vil du være en del af et fedt Musik Magasin så kontakt Magasin ansvarlig Thomas Faugsted på Thomas@musicon.dk
Avatar billede martinowitz Nybegynder
02. marts 2004 - 11:29 #1
Hejsa

Har sendt en email til adressen.

/Martin
Avatar billede tommyf Nybegynder
02. marts 2004 - 12:28 #2
>Løn eller goder vil der være at hente hos os.
Er der reel løn, eller er det bare de goder du nævner nederst i oplægget?
Avatar billede mikker Nybegynder
02. marts 2004 - 16:41 #3
Ved blot at læse dette indlæg igennem, må man sige at I har brug for al den hjælp I kan få.

- Mikker
Avatar billede coolstar Nybegynder
02. marts 2004 - 17:09 #4
mikker, har du andet at brokke dig over?

Burde måske ha' skrevet "Er du under 15 og umoden så bliv væk" fordi det er det du præstere lige der i det indlæg.

Vi har fundet dem vi skal bruge... Lukker...
Avatar billede martinowitz Nybegynder
02. marts 2004 - 17:15 #5
Din egoist coolstar - nu er man med på holdet, og så hugger du alle pointene selv *HEHE* ;-)

/Martin

P.S. Ser frem til at hjælpe jer.
Avatar billede coolstar Nybegynder
02. marts 2004 - 17:16 #6
ej havde ik set dit svar, sorry...

du får point i et andet spm. jeg lige opretter. undskyld.
Avatar billede martinowitz Nybegynder
02. marts 2004 - 18:24 #7
Hey Coolstar

Hvor er det spm. ??

Mvh.
Martin
Avatar billede coolstar Nybegynder
02. marts 2004 - 18:47 #8