Avatar billede jack27 Nybegynder
26. februar 2004 - 10:38 Der er 4 kommentarer

kan ikke finde fejlen

<SCRIPT src="Kongerækken-filer/global.js" type=text/javascript></SCRIPT>

<SCRIPT src="Kongerækken-filer/lineage.js" type=text/javascript></SCRIPT>

</head>
<BODY id=k3 background="../../Billeder/baggrund%20til%20hjemmesider.bmp">
<DIV id=wrap1>
<DIV id=wrap2>
<DIV id=top>
<DIV class=col1 style="WIDTH: 1px; HEIGHT: 12px"></DIV></DIV>
<DIV id=main>
<DIV class=col1></DIV>
<DIV class=col3></DIV>
<DIV class=col4>
<DIV id=content><!-- content --></DIV></DIV></DIV>
<P align=center><FONT size=6><B><I><U>Kongerækken!</U></I></B></FONT></P>
<TABLE height=477 width=920 border=0>
  <TBODY>
  <TR>
    <TD width=308>
      <DIV class=lineage>
      <DIV class=border>
      <DIV id=monarch_div_0 style="width: 731; height: 538">
<td width="51%" height="181"><DIV class=regent>&nbsp;<A href="java script:expandMonarch(0,53)">Gorm den
      Gamle</A></DIV>
      <DIV class=text id=monarch_0 style="DISPLAY: none">Gorm den Gamle
      (antagelig født mellem 908 og 918, død ca. 958), søn af Jellingdynastiets
      grundlægger, Knud 1. Hardeknud Svendsen, der kort efter 900 tog magten i
      Vestdanmark. Gorm omtales første gang som konge i de skriftlige kilder
      936. Da han døde omkring 958, begravedes han i nordhøjen i Jelling, men
      blev senere genbegravet i den første trækirke i Jelling. Ifølge
      indskriften på den lille Jellingesten var han gift med Thyra (Dannebod),
      og på den store omtales han som Harald 1. Blåtands fader.</DIV></DIV>
<DIV class=colx>&nbsp;</DIV></TD></TR></TBODY></TABLE></DIV></DIV></BODY></HTML>

den skriver der er en fejl. når jeg vil åbne linket
Avatar billede the_master Nybegynder
26. februar 2004 - 21:44 #1
"java script:expandMonarch(0,53)" her er fejlen
jeg ved ikke hvad den kode betyder eller hvor du får 0,53 fra
Avatar billede vallemanden Nybegynder
16. maj 2004 - 23:02 #2
Måske på tide at lukke !!
Avatar billede vallemanden Nybegynder
28. juni 2004 - 12:17 #3
hhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm
Avatar billede vallemanden Nybegynder
16. november 2004 - 06:37 #4
hmm tror du snart skal lukke dette spg