Avatar billede nfl Nybegynder
21. januar 1999 - 00:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Point system!

Jeg har lavet et spørgsmål i Win95/98 men har senere selv løst problemmet, men det point jeg til den tid tildelte er stadig låst til spørgsmålet.

Kunne man ikke gøre det sådan, at man kunne tilbage-føre sine point på en måde ?
Avatar billede jfl Nybegynder
22. januar 1999 - 09:11 #1
Jo, man får mulighed for at slette spørgsmålet hvis ingen har forsøgt at svare.
Avatar billede jfl Nybegynder
22. januar 1999 - 09:15 #2
Efter nærmere omtanke bør man nok selv kunne svare på sine spørgsmål. Det laver jeg...
Avatar billede nfl Nybegynder
22. januar 1999 - 17:11 #3
OK
Avatar billede nfl Nybegynder
22. januar 1999 - 17:12 #4
Hmf. jeg mente altså at skrive Accepteret svar: OK, nå men pyt jeg ville bare prøve at lukke forslaget
Avatar billede Dan Nim Seniormester
22. marts 1999 - 12:07 #5
Der er jo også en ulempe ved det !.

Hvis man stiller et spørgesmål, for hjælp, får løst sit problem, og afviser svaret fra personon som hjalp, og "giver" sig selv sine point tilbage. !.

Det ville jo ikke være godt !

Hvornår vil er være oppe at køre ?