Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
30. januar 2001 - 23:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

jeg kan ikke save!!!!!

jeg kan ikke save i adobe photo shp 6.0 tryout version når jeg har sagt \"new\" kan jeg ikke gemme det...?
er der en grung til dette eller?
Avatar billede nomiz Nybegynder
30. januar 2001 - 23:07 #1
Ja, du har ikke betalt for programmet, derfor kan du ikke gemme!
Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
30. januar 2001 - 23:09 #2
hjælper det hvis jeg cracker det................
Avatar billede limemedia Nybegynder
30. januar 2001 - 23:11 #3
Det hjælper at du betaler for programmet :) eller finder et freeware program
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
30. januar 2001 - 23:11 #4
Der findes een strålende måde at få den til at virke på - køb den !!!
På den måde har du også support - og en god samvittighed for at der kommer en vers. 6.5
Avatar billede dr_gamma Nybegynder
30. januar 2001 - 23:13 #5
Adobe trial programmer kan ikke save!
-det ligger ligesom idet ikk´ -trial=prøve version.

Eftersom det er et særdeles populært program er der sikkert en idiot der har en crack.
Avatar billede snowball Novice
31. januar 2001 - 00:17 #6
Det står klart og tydeligt på siden af trail versionen ikke kan gemme, exportere eller printe det man har lavet !

\"Note: Tryout version does not enable you to save, export, or print artwork\"

http://www.adobe.com/products/tryadobe/main.html#photoshop

Så hvis du vil gemme dit arbejde, så køb programmet, eller hent en Photoshop 5 Limited Edition. Det er en fuld funktionel udgave som udløber efter 30 dage !

Du kan hente den her og den fylder 74,1mb: http://www.adobe.com/products/photoshople/tryreg.html

Snowball