Avatar billede dreadworg Nybegynder
30. januar 2001 - 14:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med udsending af mail efter kommentar/svar fra andre brugerer?

Jeg fandt ud af, at jeg nu kun får en mail om når der er oprettet et nyt spørgsmål.
I dag har jeg kommenteret ca. 10 spørgsmål, og selv om der er andre der har kommenteret/svaret på dem, har jeg ingen mail fået om det.

Ehm...?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. januar 2001 - 14:11 #1
Selvom det er ca. 5 gang idag, gentager jeg lige at vi er bekendt med problemet, og igang med at finde fejlen :)
Avatar billede dreadworg Nybegynder
30. januar 2001 - 14:13 #2
Oh.. My bad then, havde ikke set det i nogle andre spørgsmål/emner 8)
Avatar billede dreadworg Nybegynder
30. januar 2001 - 14:14 #3
hehe, får jeg så 600 mails om spørgsmål er er blevet kommenteret når det er rettet? :)
Avatar billede handmade Nybegynder
30. januar 2001 - 14:37 #4
Hej andreas admin,
Bliv nu ikke stresset :-))
( I kan da bare sende en massmail til brugerne...)
Avatar billede admin Novice
30. januar 2001 - 15:34 #5
der er rettet lidt. hjalp det ?
Avatar billede fcs Novice
30. januar 2001 - 15:38 #6
Jeg modtog ihvertfald en mail om din (Admins) kommentar i dette spørgsmål. Lad os se om det virker 100% igen. Tak for det gode arbejde
Avatar billede dreadworg Nybegynder
30. januar 2001 - 15:59 #7
Yupzer, har også modtaget den.