Avatar billede tommyf Nybegynder
20. februar 2004 - 09:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bruge MSN med andet end hotmail kontoer?

Hvordan kan jeg bruge MSN med andet end en hotmail-konto? Jeg benytter min egen mailadresse, tilhørende mit eget domæne pt. - så det skulle lade sig gøre.
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
20. februar 2004 - 10:02 #1
Du skal blot hente MSN Messenger 6.1. Når du starter programmet spørger den om du har en email-adresse i forvejen eller vil oprette en Hotmail. Det siger du så ja til (altså at du har en i forvejen).

Herefter bliver du spurgt om du har en Passport i forvejen ... Det har du så ikke, så den opretter du ...
Avatar billede resten Nybegynder
20. februar 2004 - 11:09 #2
Log på msn med en anden konto istedet for hotmail.

1: Du starter med at oprette dig som bruger her på passport.net

2: Nu skal du registrer den E-mail som du nu ønsker at bruge på msn

3: Bekræft nu den mail som er sendt til dig på den E-mail du har registreret hos passport.net.

4: Du er nu klar til at logge dig på msn med din nye mail evt skal du lige huske at eksporter dine adresser da de ikke følger med "under filer i msn"