Avatar billede jernpony Nybegynder
20. februar 2004 - 06:13 Der er 3 kommentarer

sletning af passwords

Hvordan kan man slette flere passwords i en computer. Computeren er købt brugt, men indeholder passwords, så man ikke kan komme "ind".
Avatar billede kenp Novice
20. februar 2004 - 08:37 #1
formater computeren hvis i ikke kan komme ind! ellers spørg sælger om hvad det er!

Men i kan slet ikke komme ind i comptueren!
Avatar billede cpnielsen Nybegynder
20. februar 2004 - 08:55 #2
Ved at bruge bootdisken fra denne adresse, skulle du kunne nulstille/ændre adgangskode for alle brugere:
http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/
Det skulle virke på WinNT, Win2000 og WinXP
!! Der er dog en risiko for at beskadige registreringsdb'en, læs advarslen på siden !!
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. februar 2004 - 08:56 #3
hvis det er BIOS der er beskyttet med password skal du skille din computer af og pille det lille runde batteri ud som sidder på bundkortet. Lad det være ude et par timer for en sikkerheds skyld, nogle gange hjælper det også med bare 5 min. så burde BIOS være clean og uden password, hvis det er Windows som er beskyttet ska ljeg vide hvilket system det er, om det er xp home eller 98, or what so ever.