Avatar billede discowarp9 Nybegynder
18. februar 2004 - 20:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Library Not Registered

Hejsa.
Jeg får den her meget mystiske fejl når jeg prøver at køre .asp filer på min IIS 5.1 server:

error '8002801d'
Library not registered.
/iisHelp/common/500-100.asp, line 10

Det er fejl-siden for "Internal Server Error - ASP Error" og i linie 10 er fejlen så vidt jeg kan se Response.Buffer... Men er der nogen der ved hvorfor og hvordan jeg retter det?
Med venlig hilsen
Peter
Avatar billede the_bma_man Nybegynder
15. marts 2004 - 09:52 #1
Prøv til en start - i din browser - at ændre dit valg af kryds i
Funktioner->internet indstillinger->avanceret->vis meddelelser om uskadelige http-fejl.
Jeg kan ikke lige huske, om den skal være til eller fra - men modsat det, du har den til nu.
Så skulle du gerne få en mere fornuftig fejlmelding.
Avatar billede discowarp9 Nybegynder
18. april 2004 - 18:54 #2
Jeg har desværre slået de fornuftige beskeder til. På den anden måde får bare "siden kan ikke vises"... Nogen der ved hvordan man registrerer det der skal registreres?
Peter
Avatar billede discowarp9 Nybegynder
07. oktober 2004 - 15:16 #3
Serveren er død, og skidtet formateres. Beklager.