Avatar billede fritzz Nybegynder
29. januar 2001 - 21:20 Der er 18 kommentarer

Easy CD Creator 4.0

Jeg ved ikke om jeg har placeret spørgsmålet under den rigtige kategori...
Når jeg prøver at starte Adaptec Easy CD Creator 4.0 kommer fejlmeddelelsen \"Could not create the engine\". Hvad betyder det og hvornår får jeg det til at virke?
Avatar billede kee.... Nybegynder
29. januar 2001 - 21:22 #1
Aner ikke hvad det betyder. Men min har gjort det samme. Jeg fandt aldrig ud af hvad der var galt, men den virkede i hvert fald efter jeg installerede programmet igen
Avatar billede fritzz Nybegynder
29. januar 2001 - 21:23 #2
Jeg har prøvet at geninstallere....
Avatar billede hotpop Novice
29. januar 2001 - 21:23 #3
opdater til min. ver 4.02d!
Avatar billede convinius Nybegynder
29. januar 2001 - 21:45 #4
Du skal bare afinstallere det hele.....i tilføj og fjern programmer. og derefter gå ind til \"søg efter filer eller mapper\" og søg efter alle de filer der har noget med programmet at gøre. Derefter genstarter du.....og installere programmet igen. Hvis du har en ekstern skal den være tændt og tilsluttet.  Desuden så kunne det være godt hvis du fik dig en opdatering....!!!  men alt hvad der virker i win98 skulle meget gerne virke til me.
Hvis ikke det virker så kommer du lige tilbage.....desuden så skaf dig dog et andet program. ----  jeg bruger selv HP....det er udemærket. Hvad brænder du...!!!playstation, data eller er det musik. Til psx er det jo golden hawk der virker...!!
Avatar billede lassebm Nybegynder
29. januar 2001 - 22:08 #5
Prøv evt. et andet brændeprogram.
WinOnCd Creator, er nogle af de bedste på markede. Og nero kan du hente en gratis prøve version af på nettet! prøv www.download.com, eller www.tucows.com
kan ikke lige huske det direkte URL til programmet! =)
Avatar billede kee.... Nybegynder
29. januar 2001 - 22:10 #6
Klart at ALLE filer skal fjernes inden du installerer programmet igen. :-)
Avatar billede th Nybegynder
29. januar 2001 - 22:26 #7
hotpop>> Hvor har du den opdatering fra?
Avatar billede redbastard Nybegynder
30. januar 2001 - 09:25 #8
opdatering til easy cd creator findes her
http://www.roxio.com/en/support/winupdates.html
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
30. januar 2001 - 12:48 #9
zyphon>>tror du ik www.nero.com kan bruges :-)
Avatar billede hotpop Novice
30. januar 2001 - 13:21 #10
convenius>> \"men alt hvad der virker i win98 skulle meget gerne virke til me\" Dette er direkte forkert! Personligt tror jeg at folks Me-maskiner går ned hele tiden på grund af at de tror at alt hvad der virker til 98 også virker til Me. Men bl.a. Norton Antivirus 2000 og Norton Utilities 2000 er direkte skadelig for Me!
Avatar billede fritzz Nybegynder
30. januar 2001 - 16:00 #11
Jeg er godt tilfreds med Easy CD Creator og desuden har jeg Nero 5.0!!!
Jeg har prøvet at geninstallere, så jeg går ikke ud fra at fejlen er der. Jeg prøver lige at opdatere og se om det hjælper......
Avatar billede convinius Nybegynder
30. januar 2001 - 22:32 #12
hmm mærkeligt.....for jeg har faktisk læst det et eller andet sted..!!!  - at me er det samme driver som win98. - Jeg forstår godt hvor disse to programmer ikke virker...det er jo fordi ...at e. virker på en anden måde end win98. - Det gør at antivirus programmet...ikke rigtig forstår hvad me gør...derfor tror den det er en virus....ssom den sikkert ikke kan finde...så er det der det går helt galt.
Hvorfor bruger du ikke nero...eller golden hawk. eller et eller andet....du behøver ikke bruge alt din tid på et skod program der ikke virker.
Avatar billede lassebm Nybegynder
30. januar 2001 - 23:48 #13
cyber>>>jo okæ, men jeg mente bare at man skulle ind på udviklerens hjemmeside. Ahead, og jeg kunne ikke lige huske deres link, og at de hed Ahead, så det var derfor! =)
Avatar billede hotpop Novice
01. februar 2001 - 20:54 #14
havde nøjagtig samme problem og en opdatering hjalp mig, så mon ikke mit svar er det rigtige?
Avatar billede kimtn Nybegynder
23. april 2001 - 00:53 #15
Hvis du også kører med Nero, ja så har du fundet fejlen, man kan ikke køre Nero sammen med Easy Cd Creator, jeg kan ihverfald ikk.
Avatar billede hotpop Novice
22. maj 2001 - 16:34 #16
kimtn> de kan godt køre sammen, det er DirectCD der ikke kan sammen med Nero.
Avatar billede benito Nybegynder
23. maj 2001 - 01:05 #17
Har ikke haft problemer med vers. 4.02(285)men har heller ikke DirectCd kørende. Et godt råd: opdatér alle hardwaredrivere og næsten alt software, så det kan bruges af ME. Især Norton antivirus og Utilities samt MacAfee. Og kør også Fat32. Prøv evt: http://members.accessus.net/~090/awh/winmetip.htmlel. http://www.winhelp.dk/index5.html . Her er der en masse gode tips og tricks til ME.
Avatar billede benito Nybegynder
23. maj 2001 - 01:08 #18
Sorry ! fejl i adr. skal selvfølgelig være: http://members.accessus.net/~090/awh/winmetip.html