Avatar billede kaas Nybegynder
29. januar 2001 - 20:54 Der er 4 kommentarer og
5 løsninger

Hvordan ser jeg mine PHP Scripts

Jeg har arbejdet lidt med ASP og PHP. Jeg har brugt mest tid på asp og har derfor stadig en del spørgesmål om PHP...! Når jeg vil se mine PHP scripts  skal jeg så bruge et specielt program..? Ligesom man PWS til ASP...?? Hvis ja, hvad for et program og hvor kan jeg finde det.
Tak -KAAS-
PS: Hvad vil i anbefale at jeg bruger min tid mest på ASP eller PHP..!?
Avatar billede parazite Nybegynder
29. januar 2001 - 20:56 #1
Download Apache Server. Kig på www.the-gnu.dk for en god instruks til at sætte det op! :o)

Synes selv bedst om php, men det er vist et spørgsmål om \"religion\"

- Parazite
Avatar billede warpsnet Nybegynder
29. januar 2001 - 20:58 #2
Øh, altså enten ligger du dine PHP-scripts ud på en server der understøtter PHP, eller ved egen server installere du blot PHP, PHP.net
Hvad du bruger mest tid på, ja det må da være op til dig selv, fx bruger jeg min tid på PHP, mens min bedste ven bruger ASP, men vi bliver aldrig enige om hvad der er bedst, men alligevel kører det fint for os begge, så det er nærmest op til hvad du føler der er bedst til dig og lidt hvad det skal bruges til....
Avatar billede warpsnet Nybegynder
29. januar 2001 - 21:00 #3
Yes, the-gnu.dk og php-center.dk er gode steder at starte!
Avatar billede goje Nybegynder
29. januar 2001 - 21:05 #4
Hmm.. nok lidt sent her, men alligevel :o)

Der er en kanon Apache how-to på linux.org, hvis du skal sætte den op på Linux. Jeg er mest open source mand, så jeg vil give parazite ret i, at det er et religions spørgsmål om religion. Fordelen ved php er, at det er 100% gratis og er fuldt understøttet i Apache. Så du kan udvikle php hjemmesider gratis (og lovligt ;o) med php.
Avatar billede blood Nybegynder
29. januar 2001 - 21:44 #5
Avatar billede goje Nybegynder
30. januar 2001 - 08:38 #6
Hmmm... kewl :o)

Den kunne jeg oxo bruge :o))
Avatar billede lojmann Nybegynder
30. januar 2001 - 10:15 #7
Avatar billede blood Nybegynder
07. marts 2001 - 19:39 #8
Hvad med at lukke dette spm!

--{BLOOD}--
Avatar billede kaas Nybegynder
13. maj 2001 - 14:39 #9
I må undskylde der gik så lang tid men tak for hjælpen