Avatar billede tkl0983 Nybegynder
17. februar 2004 - 12:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

login med client, loader ikke explore.exe fejl!!

nu har jeg knoklet med det her i et par dage og er ved at blive vanvittig.....

mine clienter kan ikke logge ind på mit domain medmindre de er de er medlem af "domain admin"

de kan logge ind, dvs. at men pdc kan godkende deres navn og password... når man så mangler at loade explore.exe stopper den...

jeg har på min fornemmelse at det har noget med bruger rettigheder at gøre

håber nogen kan hjælpe???
Avatar billede serverservice Praktikant
17. februar 2004 - 19:25 #1
Har du ændret på sikkerheden på serveren eller har du checket din dns?
Avatar billede maagen Nybegynder
17. februar 2004 - 22:32 #2
Jeps - kunne være dns.

Tjek på klienterne hvilke brugere/ grupper der har rettigheden (log on locally)?... Ved nærmere eftertanke - så ville du vel få det at vide...

Er der nogle NTFS rettigheder på explorer.exe der er ændret?

Hvad har du gjort og hvilke klienter drejer det sig om? Har det nogen sinde virket?
Avatar billede tkl0983 Nybegynder
18. februar 2004 - 08:44 #3
det burde ikke være min dns da mine dns opslag virker fint og andre brugere kan logge på