Avatar billede carlosboy Nybegynder
16. februar 2004 - 17:05 Der er 10 kommentarer

ved hvor jeg kan lærer PHP

Hej. Jeg er ny begynder og ville gerne lære om PHP fordi jeg vil lave en chat og jeg skal ved meget om PHP. Er der nogen der ved nogen Titler på det børger som jeg skal starte med at læse eller ved nogen hjemmesider som jeg kan bruge det og skal der være billeder med.
Avatar billede exp Juniormester
16. februar 2004 - 17:08 #1
"Start på php" fra IDG er et bud

www.webcafe.dk er også et godt bud
Avatar billede carlosboy Nybegynder
16. februar 2004 - 17:13 #2
Jamen jeg har været der ind mange gang men jeg kan ikke forstå særligt meget.. Jeg vil have en hjemmeside hvor der er billeder imens man læser om PHP??
Avatar billede pgm Nybegynder
16. februar 2004 - 17:18 #3
www.phpbuilder.com er også god
Avatar billede carlosboy Nybegynder
16. februar 2004 - 17:20 #4
hmm... Jeg ville have det på dansk jeg kan ikke fforstå meget englesk....
Avatar billede pgm Nybegynder
16. februar 2004 - 18:02 #5
Tjae, hvis du ikke forstår engelsk så bliver det altså ikke nemmere at lære php end fra webcafe.dk som 'exp' skrev.

Startede selv der og købte IDG hæftet "Start På PHP" til 69kr.
Avatar billede thorus Nybegynder
16. februar 2004 - 22:24 #6
Avatar billede ali.k Nybegynder
16. februar 2004 - 22:30 #7
Avatar billede ali.k Nybegynder
16. februar 2004 - 22:30 #8
Det var et svar :)
Avatar billede thorus Nybegynder
16. februar 2004 - 22:30 #9
1. køb en bog på dansk
2. Find en hjemmeside med en masse scripts, artikler, tips og et forum
3. Lav en hjemmeside med et emne du interessere dig for
4. Så skal du nok lærer der.
Avatar billede websafe Nybegynder
09. april 2004 - 13:39 #10
http://mbn.dk/ er der en del nyttige ressourcer.