Avatar billede fjelle123 Nybegynder
16. februar 2004 - 14:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Et lille spil der hedder drug wars.

jeg søger et lille spil der hedder drug wars eller noget i den stil... det handlede om at man skulle købe og sælge stoffer, meget lille spil der ikke fylder særlig meget, hvis der er nogen der har det må de gerne sende det til min mail mfj@city.dk

Hilsen

Morten
Avatar billede esoulman Nybegynder
16. februar 2004 - 14:46 #1
Hedder det ikke Drug Lords?
Avatar billede fjelle123 Nybegynder
16. februar 2004 - 14:58 #2
det tror jeg ikke, mener det hed drug wars... ikke særlig grafisk spil, faktisk mener jeg det bare var en blå baggrund...
Avatar billede snowball Novice
16. februar 2004 - 15:09 #3
Avatar billede exp Juniormester
16. februar 2004 - 15:26 #4
Alternativt er der dope wars, men det er del at GAIN (Gator Advertising and Information Network), så er du opmærksom på det...
Avatar billede fjelle123 Nybegynder
16. februar 2004 - 16:06 #5
tak for svaret... snow ball dit virker fint, skriv et svar hvis du vil have points,
Avatar billede snowball Novice
16. februar 2004 - 16:15 #6
:)