Avatar billede saudoo Nybegynder
15. februar 2004 - 22:29 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Godt webhotel, med min 800 mb plads

Hej Eksperter,

Er der nogle af jer der ved hvor man kan få et godt, stabilt, webhotel, men omkring 800 mb plads, php og mysql understøttelse.

Det skal helst være til rimelig priser, uden alt for meget gebyrpis.

Med venlig hilsen
Jakob Bjerre

Denne side skal ligge derpå: www.funsense.tk
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. februar 2004 - 22:40 #1
Hvad er rimelig pris.. Skal du kunne downloade eller hvad kan man bruge 800MB plads til
Avatar billede kbonline Nybegynder
15. februar 2004 - 22:44 #2
http://www.edf.dk/hosting.php

600 mb til kr. 50 pr. mdr.

Jeg har aldrig haft problemer med firmaet.
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. februar 2004 - 22:48 #3
kbonline> Ved du om firmaet er godkendt af Microsoft?
Avatar billede kbonline Nybegynder
15. februar 2004 - 22:57 #4
Unix ? Microsoft :-)
???????
Hvorfor ?

OK - jeg ved at de bruger 2003 server og at det hele kører fint for dem, men prøv at ringe til dem, jeg går da ud fra at de har alle relevante tilladelser og uddannelser.
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. februar 2004 - 23:00 #5
Unix ? Microsoft :-)??

Nej, men jeg kender til MS´s nye regler for hosting, hvis man ikke bliver godkendt og har mere end en ansat i firmaet må man ikke hoste på Win servere. Dertil ser det underligt ud at Unix som er gratis koster det samme som MS som koster en formue at tilbyde i den str. - Men rent interesse, man kan ikke læse noget på deres side
Avatar billede dna Nybegynder
16. februar 2004 - 00:44 #6
bacardil: Nye regler? Har de lavet om i deres Service Provider aftale? Med hensyn til kun 1 ansat?

dna
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. februar 2004 - 00:56 #7
Sidder ikke med aftalen her, men en eller to ansatte for at blive MCPer
Avatar billede dna Nybegynder
16. februar 2004 - 01:02 #8
Altså.. Jeg forstod bare din kommentar: "hvis man ikke bliver godkendt og har mere end en ansat i firmaet må man ikke hoste på Win servere" - som om, at hvis man havde et enkeltmandsvirksomhed ( = 1 ansat), så var det ikke nødvendigt at blive "godkendt"?

dna
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. februar 2004 - 01:04 #9
Så enten læste du ellers formuleret jeg mig forkert.. For at blive godkendt skal man havde en eller to ansat i firmaet.
Avatar billede dna Nybegynder
16. februar 2004 - 01:08 #10
ok - du virker som om at du har styr på det. Et slag på tasken? - hvad koster det at blive MCP ?

saudoo: undskyld at jeg 'larmer' lidt i dit spørgsmål! :-)

dna
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. februar 2004 - 01:19 #11
Tja.. Nu er deres aftaler og priser fordelt over små 50-100 sider, men det er gratis at blive MCPer. Dog forpligter du dig til at betale ca. 12K årligt og deltage i de nødvendige kurser.
Avatar billede saudoo Nybegynder
16. februar 2004 - 11:13 #12
Hej,  :D

Jeg skal self have fri trafik, som kbonline også har taget højde for.

Men indtil vidre, er det det bedste tilbud, jeg har set. :D
Avatar billede saudoo Nybegynder
16. februar 2004 - 16:50 #13
Tak, det var det. :D

I fretiden:

www.funsense.tk og
www.virta.dk

http://saudooexp.frac.dk