Avatar billede zorak Nybegynder
15. februar 2004 - 21:28 Der er 1 kommentar

Problemmer med installation

Hej eksperter..

Jeg har prøvet at installere OpenBSD på min gamle computer..
Har gennemfart en installation for lang tid siden, men nu vil den ikke... :(

Her er hvad installationen skriver efter formateringen af harddisken:
"Make all device nodes... uvm_fault (0xe741f1a8, 0xcfcf0000, 0, 1) -> e
fatal page fault in supervisor mode
trap type 6 code 0 eip d01b3858 cs 8 eflags 10212 cr2 cfcf063c cpl 0
panic: trap type 6, code=0, pc=d01b3858
syncing disks... 20 17 8 done"

Håber at I kan hjælpe mig, da jeg meget gerne ville have installeret OpenBSD.... :(

Hilsen
Jesper Andersen
Avatar billede Syska Mester
16. februar 2004 - 08:39 #1
der findes en mailing liste på www.bsd-dk.dk der er der meget bedre hjælp at hente... synes du skal prøve det..... der er nogle rigtig kloge folk til bsd der, og de kan helt sikkert hurtigt hjælpe dig.

Ellers prøv at google.com lidt rundt...