Avatar billede carlosboy Nybegynder
15. februar 2004 - 02:56 Der er 4 kommentarer

Kan jeg få hjælp

hejsa

Jeg har aldrig prøvet og lave noget flash. Jeg ville gerne lære det. Kan jeg få hjælp på en side som sproget er dansk eller en der kan forklar mig hvordan jeg skal bruge den. Vis i har brug for min e-mail så er den her. carlos_styrer@hotmail.com.

Jeg er på msn vis i vil sige mig noget.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
15. februar 2004 - 09:39 #1
Kør de tutorials, der ligger indbygget i flash - det er faktisk den bedste måde at komme i gang på.
Avatar billede carlosboy Nybegynder
15. februar 2004 - 12:17 #2
jamen jeg har programmet på Englesk. Jeg ville gerne have hjælp på dansk. kender du en hjemmeside eller noget
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
16. februar 2004 - 10:44 #3
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
13. september 2004 - 11:40 #4
...lukketid for spørgsmålet? :-)