Avatar billede otc Nybegynder
14. februar 2004 - 17:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

CD/DVD drev er forsvundet

Operativsystem WIN98 SE.
PC: IBM Aptiva system-installation.

En sen aften(nat) låste min Windows Media Player og jeg trykkede automatisk på ENTER-tasten, til et spørgsmål som jeg ikke orkede læse og forstå.
Siden har mit CD-drev været forsvundet og skuffen kan ikke åbnes ved tryk på knappen, som normalt.

CD-drevet figurerer hverken i stifinder-oversigt eller i Kontrolpanel>System>Enhedshåndtering.
"Tilføj ny hardware" finder ingenting.

Hvad har jeg gjort, og hvordan retter jeg fejlen?

mvh
Avatar billede otc Nybegynder
14. februar 2004 - 22:25 #1
Mit CD-ROM drev er vendt tilbage. Det kan have været så enkelt som at skuffen har lukket dårligt??? Ihvertfald lirkede jeg den løs med neglene, skuffen gled løs af sig selv og vupti var drevet der igen.
mvh
Avatar billede otc Nybegynder
15. februar 2004 - 21:36 #2
Jeg lukker.