Avatar billede martin-alm Nybegynder
14. februar 2004 - 10:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad er INF-filen?

Når jeg prøver at installere driver til it ti4400 grafikkort får jeg beskeden,"Det anmodede afsnit blev ikke fundet i INF-filen"

er der nogen der har en ide om hvordan jeg kan få gjordt noget ved det! og det er samme besked med gammle som nye drivere!
Avatar billede punk_fm Nybegynder
14. februar 2004 - 11:37 #1
Jeg ved ikke meget om det, men jeg havde samme problem medmin printer.
Det kan være - vis du har 98 - at dien drivere er for nye, så skal du hente nogle nyere på nettet. Men som sagt ved jeg ikke meget om det... !
Avatar billede fromsej Praktikant
14. februar 2004 - 12:35 #2
Har du prøvet noget så simpelt som at højreklikke på .inf filen og vælge Installer?
Du kan også prøve at fjerne grafikkortet i enhedshåndtering, genstarte og lade Windows finde det igen.
Derudover ville det hjælpe os en del, hvis vi vidste hvilket styresystem du har.*S*
Jeg ved noget om det, derfor lægger jeg kun en kommentar, og ikke et svar hvor jeg fortæller at jeg ikke ved noget om det.
Avatar billede martin-alm Nybegynder
14. februar 2004 - 17:44 #3
Jeg har win xp! men ja nu virker det jeg fandt nogen nye drivere hos nvidia!
må ikk spørge mig omn hvad forkselen er siden jeg har prøvet stort set alle de driver der var at downloade til kortet! men tak for hjælpen aligevel
Avatar billede fromsej Praktikant
14. februar 2004 - 17:52 #4
Godt du fik det løst.*S*
Avatar billede punk_fm Nybegynder
14. februar 2004 - 22:09 #5
fromsej var det en provokation af mit svar ??

Desuden havde jeg jo ret!!!
Avatar billede fromsej Praktikant
14. februar 2004 - 22:17 #6
Ja, det var.
Man lægger ikke et svar der ligner gætteværk som et svar, så kunne du have nøjedes med at lægge det som en kommentar, det andet lugter af pointjagt.