Avatar billede jonaskvl Nybegynder
14. april 1999 - 00:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sortering af Nye spørgsmål

Var det ikke en ide at lave så man kan sortere nye spørgsmål, så man f.eks. kan blive fri for at se spørgsmål som er besvarede og accepterede .. ?
Avatar billede admin Novice
14. april 1999 - 12:29 #1
Sådan er det da allerede. Besvarede spørgsmål ligger under Basvarede spm.

Men det var måske ikke det du mente?
Avatar billede jonaskvl Nybegynder
14. april 1999 - 12:33 #2
narj ideen var jo at jeg ville se alle nye spørgsmål, men så ville jeg gerne kunne sortere dem efter om de er besvarede, ikke besvarede eller besvarede og accepterede ..
Avatar billede admin Novice
14. april 1999 - 12:44 #3
Hvordan skulle det gøres?
Avatar billede jonaskvl Nybegynder
14. april 1999 - 12:57 #4
Du laver bare en knap, hvor du så f.eks. kan vælge hvad du vil sortere efter ..
Avatar billede admin Novice
14. april 1999 - 13:04 #5
Idéen er ok, men jeg har besluttet, eller rettere blevet enig med nogle brugere om at alle skal kunne svare.
Yderligere vil der komme et ikon der viser om du har svaret.
Man kunne jo så ved at klikke på det ikon, sortere sådan som du vil have det..?
Avatar billede jonaskvl Nybegynder
26. april 1999 - 13:03 #6
aha