Avatar billede rasmusbm Nybegynder
12. februar 2004 - 22:32 Der er 4 kommentarer

TV out / sort skærm

Hejsa,
Mit fjernsyn er sat til Primær og pc til sekundær, hvilket vil sige der ikke er noget skærmbillede på pc skærmen. Da jeg ikke længere kan se billedet på tv'et ønsker jeg at få skærmbilledet tilbage til pc en, men hvordan gør jeg det når der hverken er skærmbillede på tv eller pc.
Har XP og har prøvet med F8 for fejlsikret tilstand, hvilket dog ikke gav skærmbillede.
Håber nogen ligger inde med et svar, da dette er yderst frustrerende.
Hygge Rasmus
Avatar billede ffanno Nybegynder
12. februar 2004 - 22:48 #1
kan du komme ind i windows og se noget :O
Avatar billede geden123 Nybegynder
12. februar 2004 - 23:36 #2
Hvorfor kan du ikke længere se noget skærmbillede på dit fjernsyn?

Et skud i tågen:
Prøv at fjerne ledningen til fjernsynet, så grafikkortet ikke kan detekte fjernsynet. Genstart herefter.
Avatar billede resten Nybegynder
13. februar 2004 - 07:16 #3
Hvad med at komme med feedback i dette spørgsmål som du har oprettet for 2 dage siden om det samme :)
Avatar billede rasmusbm Nybegynder
13. februar 2004 - 10:33 #4
Add 1: Kan ikke komme ind i windows og se noget
Add 2:Har prøvet at fjerne ledningerne og genstarte, men uden resultat.
      Har ingen anelse om hvorfor jeg ikke længere kan se billedet på mit tv. Dette  er sket efter at have været i udlandet ½ år.
Add 3: hmm. sorry about that... Det gav bare ikke resultat i yderligere svar, saa derfor oprettede jeg endnu et spørgsmål :´)