Avatar billede index Nybegynder
28. januar 2001 - 18:58 Der er 7 kommentarer

Job som webdesigner

Godaften allesamme.

Er der nogen som kender til nogen firmaér, eller andre steder på nettet hvor man måske kunne bruge en webdesigner?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. januar 2001 - 19:12 #1
Der er mange firmaer der søger efter webdesignere, men de fleste skal have en halv universitets uddannelse i programmering og systemer. Jeg kigger nemlig efter dem hver eneste dag.

/Per
Avatar billede index Nybegynder
28. januar 2001 - 19:13 #2
< Per

Kigger du efter firmaerne eller webdesignerne?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. januar 2001 - 19:23 #3
Jeg kigger efter informationer i stillings annoncerne.

/Per
Avatar billede stroehm Nybegynder
28. januar 2001 - 20:54 #4
Du kan jo altid prøve i \' blodbanken \' - det kunne jo være det blev til en rejse !
http://www.dandad.org/gettyonebloodbank/default.asp

;)
Avatar billede Trine Nybegynder
29. januar 2001 - 13:05 #5
Prøv www.af.dk eller www.stepstone.dk der er der altid nogle jobs. Men stort set alle steder, vil de have én som allerede har erfaring med branchen. Man skal kunne dokumentere sin erfaring. Men det er en god ide at ringe til de firmaer, og tage en snak med den ansvarlige for en webafdeling, og sige \'DET\' har jeg lavet osv.

Man SKAL have erfaring, og skulle kunne mega meget andet end at lave et flot design. Der skulle også helst være en potion programmering i dig, for at du får et ben inden for.

Jeg har også hørt om mange, som har tilbudt sig som gratis arbejdskraft hos web-firmaer...bare for en periode, så man er på prøve. Så er der intet at tabe for virksomheden...Og det er en fino måde at komme ind i varmen på...Og hvem ved, hvis man nu er god, så kommer man måske ind og får et lønnet job ;-)

Trine / Misskat
Avatar billede stroehm Nybegynder
29. januar 2001 - 13:38 #6
Man kunne vet også søge som trainee eller oplæring - så kigger de måske knap så meget på havd man har lavet - men nok mere på hvad man vil lave!
Avatar billede bbs Nybegynder
29. januar 2001 - 19:09 #7
index>> Er det gratis arbejde du søger eller noget du tjener penge på??