Avatar billede macsen Nybegynder
12. februar 2004 - 15:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Visual C Loaded 'ntdll.dll', no matching symbolic

Når jeg compiler og kører et program udskriver min compiler følgende fejl:

Loaded 'ntdll.dll', no matching symbolic information found.
Loaded 'C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll', no matching symbolic information found.
The thread 0xE8 has exited with code 0 (0x0).

Nogen der kan hjælpe?

  Macsen
Avatar billede pchris Nybegynder
12. februar 2004 - 15:42 #1
De to første er ikke fejl. De fortæller bare at der ikke findes debug-information for to system DLL'er. Det er helt normalt.
Den sidste fortæller at en tråd i dit program er sluttet - formodentlig endda uden fejl. Det er også helt normalt.

Faktisk er det hele helt normalt. Så der er ikke noget at bekymre sig om.
Avatar billede macsen Nybegynder
12. februar 2004 - 15:59 #2
Okies ... cool

Tak :D
Avatar billede macsen Nybegynder
12. februar 2004 - 16:02 #3
Hvis du lige skal have lidt point må du jo lige skrive svar .... :D
Avatar billede macsen Nybegynder
08. marts 2004 - 12:15 #4
Lukker