Avatar billede jonaskvl Nybegynder
14. april 1999 - 00:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

point for gode forslag?

Var det ikke en ide at give point for gode forslag ?!
Avatar billede admin Novice
14. april 1999 - 12:31 #1
Nej. Man skal kun kunne tjene point ved at hjælpe andre. Ellers er jeg bange for at drukne i forslag. Der er jo kun 24 timer i døgnet :(
Avatar billede Dan Nim Seniormester
14. april 1999 - 13:29 #2
Hvorfor skulle admin give point for gode spørgesmål !.

Det er trosalt OS som skal bruge siderne, og skulle vi så få point for at komme med forbedringer som kun gavner os selv.

Det mindste vi kan gøre er at takke Admin for at høre på os forslag, og gøre noget ved dem !
Avatar billede jonaskvl Nybegynder
14. april 1999 - 13:32 #3
Fordi kunne måske få folk op af stolen og komme med en masse gode forslag til forbedringer..
Avatar billede jonaskvl Nybegynder
26. april 1999 - 13:02 #4
ók