Avatar billede janbb Juniormester
28. januar 2001 - 02:58 Der er 2 kommentarer og
4 løsninger

midi til mp3

havde nok engang et lille program der kunne konvertere midi til mp3 filer, men kan ikke finde det mere.Er der nogen der kan henvise til et progam eller en metode ?
Avatar billede nomiz Nybegynder
28. januar 2001 - 17:19 #1
Ikke direkte til mp3, men du kunne jo optage det som wav, og derefter til mp3..

/vh
Simon
Avatar billede goody-goody Nybegynder
28. januar 2001 - 17:53 #2
køb en ledning med minijack i begge ender.Sæt din ledning i både in og out kanalen. Afspil din midi, samtidig med at du optager den.

Goody-Goody
Avatar billede janbb Juniormester
28. januar 2001 - 23:30 #3
ja det er nok de eneste muligheder.
Avatar billede grav Nybegynder
29. januar 2001 - 20:02 #4
Hvis du ønsker at bruge de midi-lyde, der er i dit lydkort, findes der visse lydkort, der kan klare at konvertere fra deres indbyggede lydbanke (dem man bruger til midi) til audio (wav/mp3/what ever).
Men det kommer som sagt helt an på lydkortet.
Avatar billede nosfaratu Nybegynder
31. januar 2001 - 19:25 #5
hvis det er fra cd til mp3 kan du kontakte mig på grim_grim@hotmail.com og så sender jeg et program der kan rippe cd\'en og compresse den til mp3.

Net\'lig Hilsen Nosfaratu
Avatar billede janbb Juniormester
31. januar 2001 - 23:25 #6
Det drejer sig om nogle musikfiler, der afspilles computergenereret udfra forskellige nodeprogrammer.Det er ikke særlig \"charmerende\" at høre på men kan være \"nødvendigt\" når man skal have en melodi ind i \"hovedet\" man ikke kender.
Men I skal have tak for de mange gode råd.Jeg er ikke så velbevandret i musikfiler endnu.