10. februar 2004 - 11:11 Der er 3 kommentarer

Kalender til Outlook 6

Hej
Findes der ikke en kalender til dette program og i givet fald, hvor finder jeg den?
Avatar billede dover Nybegynder
10. februar 2004 - 11:29 #1
er du sikker på at det du mener outlook 6 og ikke outlook express 6? den sidste har mig bekendt ikke nogen kalender funktion
10. februar 2004 - 11:44 #2
nej, jeg bruger outlook express 6 - er der en kalender i Outlook 6 - og hvor finder jeg så det program - skal outlook express i givet fald afinstalleres og Outlook installeres -
Avatar billede tlaursen Nybegynder
11. februar 2004 - 08:48 #3
Hvad er outlook 6?? Der er en Outlook 2003 og den har kalender med. Følger i øvrigt med i Office Pakken