Avatar billede abramovic Nybegynder
09. februar 2004 - 17:06 Der er 6 kommentarer

Dos scandisk

Hvordan kører man scandisk i dos, mit os er xp
Avatar billede alphadk82 Nybegynder
09. februar 2004 - 17:18 #1
chkdsk
Avatar billede abramovic Nybegynder
09. februar 2004 - 17:24 #2
jeg mener via boot cd eller diskette
Avatar billede chalde Seniormester
09. februar 2004 - 17:31 #3
Hvis du har ntfs som filsystem vil du ikke kunne gøre det med en dos bootdisk, men du kan gøre det i recovery console. Her kan du se hvordan du bruger det:
http://www.wown.com/j_helmig/wxprcons.htm
Når du kommer til at der står c:\winnt eller c:\windows bruger du bare chkdsk kommandoen.
Avatar billede magictouch Nybegynder
09. februar 2004 - 17:33 #4
Er det fordi der noget i stykker i comp. siden du vil prøve fra cd eller diskette?
Avatar billede cp1 Nybegynder
09. februar 2004 - 18:36 #5
hvis du har fat32,starter du op på en bootdiskette/cd-rom , nå den står i promten skriver du  scandisk c: ,hvis du vil tjekke alle dine drev er det  scandisk C: /all
Avatar billede cp1 Nybegynder
10. februar 2004 - 04:31 #6
sq ha været scandisk /all c: