Avatar billede cyberspace Nybegynder
07. februar 2004 - 21:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Har Petermygin Glasøje?

Vi sidder og ser noget grandprix og så opstod der et vædemål (taberen skal gi øl!!!)

Har peter mygin glasøje eller er det en sygdom

(HELST LINK MED BEVIS!!)
Avatar billede htmlkongen Novice
07. februar 2004 - 21:52 #1
Jeg er næsten helt sikker på at det ikke er et glasøje, men venter da spændt på at se om folk kan besvise det. Nu har jeg nemlig ledt hele Google igennem ;)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
07. februar 2004 - 22:18 #2
hvis det ikke er glasøje hvad kunne det så være?
Avatar billede htmlkongen Novice
08. februar 2004 - 00:21 #3
Hmm tror måske han har det man kalder "dovent øje", men tør stadig ikke bevise sige noget. kan ikke bevise det jo :S
Avatar billede ird Praktikant
08. februar 2004 - 09:12 #4
han har glas øje jo! Det ved de fleste da, Kan desvære ikke bevise dette posulat men ved det er korrekt
Avatar billede kasperbws Nybegynder
09. februar 2004 - 02:28 #5
Hehe, kan jeg huske jeg også altid sad og tænkte over dengang han var med i det der Score-kaj-something
Avatar billede cyberspace Nybegynder
10. februar 2004 - 08:21 #6
Nå jeg mangler stadig et bevis

kasperbws>> det hed Score Kajs score show (med prøve Knud) :-)
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
10. februar 2004 - 08:21 #7
Godt spørgsmål som vi i familien også har diskuteret. En siger faktisk, at Peter har udtalt, at der ikke er noget galt med hans øjne, om det så passer eller om han bare ikke vil stå ved det, er jo en helt anden snak.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
15. februar 2004 - 13:22 #8
Nå jeg tror ikke vi komme nærme en afgørrelse  :-(( men venter lige et par dage
Avatar billede cyberspace Nybegynder
17. februar 2004 - 12:05 #9
nå vi bliver hvist nødtil at leve i uvished