Avatar billede raarup Nybegynder
07. februar 2004 - 15:05 Der er 48 kommentarer og
1 løsning

Vil ikke vise siden, hvis der kommer en xtra side op.

Hej..

Jeg har probler med, at når der kommer en xtra side som jeg skal bruge bliver den ikke vist.. Jeg skal stoppe den, og starte den op igen før den vil vises, men nogen gang har jeg ikke mulighed for at stoppe den og starte den igen..

Nogle gange kommer der en besked frem hvar der står: "Popup windows are disabled in your browser."

Men hvordan for jeg det slået til og fra..??
Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Mvh

Bjørn
Avatar billede espersen Novice
07. februar 2004 - 16:08 #1
øøhh  du er lidt uklar i hvad der er problemet ; hvilket program ?
Avatar billede raarup Nybegynder
07. februar 2004 - 17:56 #2
Sorry.. Jeg fik ikke skrevet at det er IE 6,0 jeg snakker om
Avatar billede espersen Novice
07. februar 2004 - 18:12 #3
Du er opdateret med Antivirus + selvfølgelig styresystemet med alle servicepacks ??

har du kørt nogle Anti-Spyware programmer ?  se evt. denne guide:
http://www.eksperten.dk/artikler/144

Hvis ikke du kører med Anti-Spyware programmer  SÅ Start evt. med at køre og opdatere SpyBot - og fortæl lige om den finder en masse.
Avatar billede espersen Novice
07. februar 2004 - 18:13 #4
kører du med en POP-up blocker af en art ?
Avatar billede b34tz0r Nybegynder
07. februar 2004 - 18:22 #5
Hey Bjørn, jeg har også haft nogle problemer med IE, så der for har jeg skiftet til avant browser som du kan dl'e her http://www.avantbrowser.com/download.html det er næsten det sammen som IE men det har et indbygget anti-popup system og det er nemt at slå fra og til.
Avatar billede raarup Nybegynder
07. februar 2004 - 18:36 #6
Update det hele, men det hjælper ikke.. Jeg bruger Stopziller, men den har jeg også prøvet afinstaller, men ingen virkning.
b34tz0r: jeg vil lige se om jeg kan få det her til at kører, før jeg vil prøve det andet program.  :O)
Avatar billede magictouch Nybegynder
07. februar 2004 - 18:54 #7
Prøv at h.klik oppe i værktøjslinjen, om stopziller er der og om der er flueben i den, hvis ja så fjern det
Avatar billede raarup Nybegynder
07. februar 2004 - 19:37 #8
Har jeg prøvet, men ikke noget der
Avatar billede magictouch Nybegynder
07. februar 2004 - 20:49 #9
Prøv Regcleaner, den bør kunne fjerne stopziller, eller resterne af den fuldstændigt: http://www.docsdownloads.com/regclean.htm
Avatar billede raarup Nybegynder
07. februar 2004 - 22:26 #10
Det er ikke stopzilla der er problemer med.. Men det se ud til at være en funktion i IE6,0 så man kan slå popup til og fra... det er det den skriver..
Avatar billede espersen Novice
07. februar 2004 - 22:30 #11
så er der noget jeg har overset i IE ! : det findes der så vidt jeg ved ikke !
Men det kan være noget som er installeret som et plug-inn / et program der lægger sig op af IE og har denne funktion.
Avatar billede raarup Nybegynder
08. februar 2004 - 08:41 #12
Hmm... ja, det kan godt være, men så bliver det jo giga svært at løse det problem.
Er der nogen der kender sådan et plug-in eller program..??
Avatar billede magictouch Nybegynder
08. februar 2004 - 09:06 #13
Ikke nødvendigvis, tjek i værktøjslinjen-h. klik hvilke ting du kan aktivere/deaktivere deroppe, for det er vel ikke Google toolbar, og hvad skriver den-helt nøjagtigt?
Avatar billede raarup Nybegynder
08. februar 2004 - 09:18 #14
Når jeg går ind for at kigge på min webmail : http://www.b-one.net/ og logger mig på popper der en xtra side op, men den vil ikke vises, og det er den jeg skal bruge til at se mine mails.. Men det er ikke kun den side, det er også andre steder den gør det samme..
Det den skriver er : Automaric Popup windows are disabled for your browser.
Jeg har ikke noget ud over det normale i min værktøjslinje
Avatar billede magictouch Nybegynder
08. februar 2004 - 09:23 #15
Avatar billede raarup Nybegynder
08. februar 2004 - 09:48 #16
Har jeg lige prøvet.. Jeg for den der java popup.

Nogle af de sider der kommer kan jeg stoppe og trykke F5, så genindlæses siden, men ikke alle sider kan jeg gører det på..
Avatar billede raarup Nybegynder
08. februar 2004 - 09:48 #17
Har jeg lige prøvet.. Jeg for den der java popup.

Nogle af de sider der kommer kan jeg stoppe og trykke F5, så genindlæses siden, og så kan jeg se den... men ikke alle sider kan jeg gører det på..
Avatar billede magictouch Nybegynder
08. februar 2004 - 10:47 #18
Nu bliver det mystisk, for det er ikke en alm. popup, jeg har popupblocker på, og vinduet bliver vist!
Tjek dine internetindstillinger-avanceret om der flueben i - aktiver installation-2 steder
Avatar billede raarup Nybegynder
08. februar 2004 - 10:51 #19
ja.. det gør der.. flueben 2 steder
Avatar billede magictouch Nybegynder
08. februar 2004 - 11:00 #20
Her er noget om problemet: http://208.185.32.25/wizard/launcher
Avatar billede raarup Nybegynder
08. februar 2004 - 11:14 #21
Når jeg aktiver det link du sender, kommer der en xtra side op.. men den står bare og tænker intil jeg stopper den, og trykker F5, så kommer den..
Når jeg så er inde på siden og trykker på det link der, kommer der en ny side op.. men den står også bare og tænker, men den kan jeg ikke gøre noget ved.. der er ingen menu så jeg kan stoppe den, og start den igen..
Avatar billede magictouch Nybegynder
08. februar 2004 - 11:23 #22
Træls;) er java JIT compiler aktiveret i internetindstilliner-avanceret?
Avatar billede raarup Nybegynder
08. februar 2004 - 11:31 #23
Ja, der er rigtig træls.. ja, den er aktiveret..
Så er det sq snart kun F-disk tilbage  :O)
Avatar billede magictouch Nybegynder
08. februar 2004 - 11:55 #24
Det lyder voldsomt;) prøv først med at geninstallere IE: http://support.microsoft.com/?kbid=318378
Avatar billede raarup Nybegynder
08. februar 2004 - 15:06 #25
Hmm... det stinker da... Jeg har gjort det som stod på siden, men nu vil den ikke godkende IE60 install, til at være kopatibel med XP.. Men det skulle den da være..
PIS LORT... jeg er ved at være træt af det her..  :O)
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
08. februar 2004 - 15:19 #26
Har du en firewall og har du tjekket indstillingerne i den?

Hvis noget som er installeret ved siden af IE gør det må der køre en process. Prøv evt. at kopiere en liste af dine kørende processer herind, eller lav en log med Hijackthis og kopier den herind, vejledning her http://www.eksperten.dk/artikler/127. Det giver jo folk mulighed for at se hvad det kan være.

F-disk skulle da meget gerne kun være allersidste nødløsning, så langt er du vel ikke nået endnu :)
Avatar billede raarup Nybegynder
08. februar 2004 - 18:00 #27
firewall den kører som den skal..

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Acronis\Schedule2\schedul2.exe
C:\Programmer\Sitecom\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\pavsrv51.exe
C:\Programmer\Tiny Personal Firewall\persfw.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\AVENGINE.EXE
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\apvxdwin.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\pavProxy.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Stardock\TrayServer.exe
C:\WINDOWS\Mixer.exe
C:\Programmer\Microsoft Hardware\Keyboard\type32.exe
C:\Programmer\Microsoft Hardware\Mouse\point32.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Acronis\Schedule2\schedhlp.exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Sitecom\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Programmer\eMule\emule.exe
C:\PROGRA~1\Sitecom\BLUETO~1\BTSTAC~1.EXE
C:\Programmer\Avant Browser\iexplore.exe
C:\Programmer\Avant Browser\aHTTP.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.sharereactor.com/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = proxy.cybercity.dk:8080
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Acronis Popup Blocker - {E24AD748-155E-4254-B674-4EDF86E7E1DF} - C:\PROGRA~1\Acronis\PRIVAC~1\POP-UP~1.DLL
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [1A:Stardock TrayMonitor] "C:\Programmer\Fælles filer\Stardock\TrayServer.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [C-Media Mixer] Mixer.exe /startup
O4 - HKLM\..\Run: [IntelliType] "C:\Programmer\Microsoft Hardware\Keyboard\type32.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [POINTER] point32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDTray] "C:\Programmer\SlySoft\CloneCD\CloneCDTray.exe" /s
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [SCANINICIO] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\Inicio.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKLM\..\Run: [Acronis Scheduler2 Service] C:\Programmer\Fælles filer\Acronis\Schedule2\schedhlp.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE"
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [Search and Recover Disk Image Service] C:\Programmer\iolo\System Mechanic 4 Professional\Search and Recover\DiskImageService.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [TurboConnect] C:\PROGRA~1\Rizal\NETACC~1\TurboConnect.exe 1
O4 - Startup: Fortsæt installationen af Windows Update.lnk = C:\WINDOWS\Installationsfiler til Windows Update\ie6setup.exe
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O4 - Global Startup: eMule.lnk = C:\Programmer\eMule\emule.exe
O8 - Extra context menu item: Bloker alle billeder fra den samme server - C:\Programmer\Avant Browser\AddAllToADBlackList.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Marker forekomster af ord på denne side - C:\Programmer\Avant Browser\Highlight.htm
O8 - Extra context menu item: Søg på ord - C:\Programmer\Avant Browser\Search.htm
O8 - Extra context menu item: Tilføj til AD Black List - C:\Programmer\Avant Browser\AddToADBlackList.htm
O8 - Extra context menu item: Åben alle links på denne side... - C:\Programmer\Avant Browser\OpenAllLinks.htm
O9 - Extra button: Acronis Pop-up Blocker (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Acronis Pop-up Blocker (HKLM)
O9 - Extra button: Create Mobile Favorite (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Create Mobile Favorite... (HKLM)
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab

Jef for sq ikke meget ud af denne her smøre..  :O)
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
08. februar 2004 - 18:17 #28
Er dette Popupblockeren du har afinstalleret? Acronis Popup Blocker
Hvis det er tilfældet har den ikke gjort det ordentligt.

Du kan måske løse problemet ved at sætte vinge ved denne i Hijaskthis og klikke fix, vel og mærke hvis du ike skal bruge programmet længere:

O2 - BHO: Acronis Popup Blocker - {E24AD748-155E-4254-B674-4EDF86E7E1DF} - C:\PROGRA~1\Acronis\PRIVAC~1\POP-UP~1.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [Acronis Scheduler2 Service] C:\Programmer\Fælles filer\Acronis\Schedule2\schedhlp.exe

FJERN IKKE ANDET.

Genstart din browser og se om det ikke løser problemet
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
08. februar 2004 - 18:18 #29
sorry - "denne" skulle være "disse", da der jo er 2 :)
Avatar billede raarup Nybegynder
08. februar 2004 - 18:21 #30
Nop... hjalp ikke..
Avatar billede raarup Nybegynder
08. februar 2004 - 18:23 #31
Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 18:25:47, on 08-02-2004
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Acronis\Schedule2\schedul2.exe
C:\Programmer\Sitecom\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\pavsrv51.exe
C:\Programmer\Tiny Personal Firewall\persfw.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\AVENGINE.EXE
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\apvxdwin.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\pavProxy.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Stardock\TrayServer.exe
C:\WINDOWS\Mixer.exe
C:\Programmer\Microsoft Hardware\Keyboard\type32.exe
C:\Programmer\Microsoft Hardware\Mouse\point32.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Acronis\Schedule2\schedhlp.exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Sitecom\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Programmer\eMule\emule.exe
C:\PROGRA~1\Sitecom\BLUETO~1\BTSTAC~1.EXE
C:\Programmer\Avant Browser\iexplore.exe
C:\Programmer\Avant Browser\aHTTP.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realevent.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.sharereactor.com/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = proxy.cybercity.dk:8080
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [1A:Stardock TrayMonitor] "C:\Programmer\Fælles filer\Stardock\TrayServer.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [C-Media Mixer] Mixer.exe /startup
O4 - HKLM\..\Run: [IntelliType] "C:\Programmer\Microsoft Hardware\Keyboard\type32.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [POINTER] point32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDTray] "C:\Programmer\SlySoft\CloneCD\CloneCDTray.exe" /s
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [SCANINICIO] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\Inicio.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE"
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [Search and Recover Disk Image Service] C:\Programmer\iolo\System Mechanic 4 Professional\Search and Recover\DiskImageService.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [TurboConnect] C:\PROGRA~1\Rizal\NETACC~1\TurboConnect.exe 1
O4 - Startup: Fortsæt installationen af Windows Update.lnk = C:\WINDOWS\Installationsfiler til Windows Update\ie6setup.exe
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O4 - Global Startup: eMule.lnk = C:\Programmer\eMule\emule.exe
O8 - Extra context menu item: Bloker alle billeder fra den samme server - C:\Programmer\Avant Browser\AddAllToADBlackList.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Marker forekomster af ord på denne side - C:\Programmer\Avant Browser\Highlight.htm
O8 - Extra context menu item: Søg på ord - C:\Programmer\Avant Browser\Search.htm
O8 - Extra context menu item: Tilføj til AD Black List - C:\Programmer\Avant Browser\AddToADBlackList.htm
O8 - Extra context menu item: Åben alle links på denne side... - C:\Programmer\Avant Browser\OpenAllLinks.htm
O9 - Extra button: Acronis Pop-up Blocker (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Acronis Pop-up Blocker (HKLM)
O9 - Extra button: Create Mobile Favorite (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Create Mobile Favorite... (HKLM)
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
08. februar 2004 - 18:28 #32
Jeg kan se du har Avant Browser installeret som jo også har indbygget pop up stopper, har du tjekket indstillingerne i den?
Avatar billede raarup Nybegynder
08. februar 2004 - 18:30 #33
Jep... og det er ikke den der gøre det... Har først install det for ca en time siden, og problemet var før det..
Avatar billede raarup Nybegynder
08. februar 2004 - 18:31 #34
Kan da godt prøve at afinstaller det..??!!??
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
08. februar 2004 - 18:31 #35
Der er også lidt flere rester fra den popupstopper - prøv lige at slette hele mappen C:\Programmer\Fælles filer\Acronis og genstart computeren.
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
08. februar 2004 - 18:45 #36
Sorry, jeg overså disse 2 som du også skal fixe før den er helt væk
O9 - Extra button: Acronis Pop-up Blocker (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Acronis Pop-up Blocker (HKLM)

Prøv at lægge en ny log efter genstart og efter du har fjernet alt fra den Acronis.

Lige for at være sikker, det var Acronis som var din tidligere Popupstopper, ikke?
Og Avant du har installeret senere?
Avatar billede raarup Nybegynder
08. februar 2004 - 18:54 #37
Nop... Hjalp heller ikke..

Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 18:56:20, on 08-02-2004
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Stardock\TrayServer.exe
C:\WINDOWS\Mixer.exe
C:\Programmer\Microsoft Hardware\Keyboard\type32.exe
C:\Programmer\Microsoft Hardware\Mouse\point32.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\APVXDWIN.EXE
C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Sitecom\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\WINDOWS\Installationsfiler til Windows Update\ie6setup.exe
C:\PROGRA~1\Sitecom\BLUETO~1\BTSTAC~1.EXE
C:\DOCUME~1\BJRNRA~1\LOKALE~1\Temp\IXP000.TMP\ie6wzd.exe
C:\Programmer\Sitecom\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\pavsrv51.exe
C:\Programmer\Tiny Personal Firewall\persfw.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\AVENGINE.EXE
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\pavProxy.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\WINDOWS\msdownld.tmp\AS04D4F0.tmp\w2kexcp.exe
C:\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.sharereactor.com/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = proxy.cybercity.dk:8080
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [1A:Stardock TrayMonitor] "C:\Programmer\Fælles filer\Stardock\TrayServer.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [C-Media Mixer] Mixer.exe /startup
O4 - HKLM\..\Run: [IntelliType] "C:\Programmer\Microsoft Hardware\Keyboard\type32.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [POINTER] point32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDTray] "C:\Programmer\SlySoft\CloneCD\CloneCDTray.exe" /s
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [SCANINICIO] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\Inicio.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE"
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [Search and Recover Disk Image Service] C:\Programmer\iolo\System Mechanic 4 Professional\Search and Recover\DiskImageService.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [TurboConnect] C:\PROGRA~1\Rizal\NETACC~1\TurboConnect.exe 1
O4 - HKLM\..\RunOnce: [wextract_cleanup0] rundll32.exe C:\WINDOWS\System32\advpack.dll,DelNodeRunDLL32 "C:\DOCUME~1\BJRNRA~1\LOKALE~1\Temp\IXP000.TMP\"
O4 - Startup: Fortsæt installationen af Windows Update.lnk = C:\WINDOWS\Installationsfiler til Windows Update\ie6setup.exe
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O4 - Global Startup: eMule.lnk = C:\Programmer\eMule\emule.exe
O8 - Extra context menu item: Bloker alle billeder fra den samme server - C:\Programmer\Avant Browser\AddAllToADBlackList.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Marker forekomster af ord på denne side - C:\Programmer\Avant Browser\Highlight.htm
O8 - Extra context menu item: Søg på ord - C:\Programmer\Avant Browser\Search.htm
O8 - Extra context menu item: Tilføj til AD Black List - C:\Programmer\Avant Browser\AddToADBlackList.htm
O8 - Extra context menu item: Åben alle links på denne side... - C:\Programmer\Avant Browser\OpenAllLinks.htm
O9 - Extra button: Create Mobile Favorite (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Create Mobile Favorite... (HKLM)
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
08. februar 2004 - 19:12 #38
Har du prøvet at køre nogle af de spywareprogrammer som espersen foreslog længere oppe?

Hvis ikke så prøv at hente og køre både Spybot og Adaware som ligger i den pakke han henviser til. Måske de kan finde noget.

Hvis det heller ikke hjælper vil jeg foreslå dig at starte en ny tråd i enten;
http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows-XP/
eller hos www.spywarefri.dk/forum og bede om at få din log kigget efter i sømmene af eksperterne på det område. Henvis så evt. til denne tråd.

Ang. Avant browseren er der vist delte meninger om hvor god den er. Jeg har set en del som påstår der er spyware i den. Jeg vil helt klart foreslå dig at hente Mozilla 1.6 i stedet for, den har samme og flere funktioner.
Avatar billede raarup Nybegynder
08. februar 2004 - 19:34 #39
Har prøvet at kører de der programmer, men de fandt ikke meget, ej heller hjalp det..
Men jeg takker for den STORE indsats som alle har lagt idet..
Jeg lukker denne her nu og prøver nye græs gange..  :O)
Avatar billede magictouch Nybegynder
08. februar 2004 - 19:43 #40
Hvis du er her endnu, så slet dine midlertidige internetfiler;)
Avatar billede raarup Nybegynder
08. februar 2004 - 19:45 #41
jeg er her.. vil jeg prøve..
Avatar billede fromsej Praktikant
10. februar 2004 - 18:15 #42
Raarup>>Har du fået løst problemet?
Beklager jeg først kommer nu, men mailsystemet på Eksperten har været tiltet i flere dage.
Avatar billede raarup Nybegynder
10. februar 2004 - 19:59 #43
Nop.. har jeg desværre ikke..  :O(
Avatar billede magictouch Nybegynder
11. februar 2004 - 05:39 #44
raarup> prøv at læs den artikel her, fra microsoft:http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=308446&product=ie
Avatar billede fromsej Praktikant
11. februar 2004 - 15:30 #45
Raarup>>Så er jeg lige nødt til at spørge dig om du har lagt loggen ind i vores forum på spywarefri, eller om jeg skal prøve at kigge den igennem her?
Avatar billede raarup Nybegynder
11. februar 2004 - 16:38 #46
Nop... ikke noget jeg kunne bruge til noget desværre..  :O(
Avatar billede raarup Nybegynder
11. februar 2004 - 16:58 #47
Fromsej> Du må meget gerne kigge for mig... det vil jeg blive meget glad for
Avatar billede fromsej Praktikant
11. februar 2004 - 19:32 #48
Hmm, der er faktisk ikke noget i den logfil, prøv at afinstallere Avant.
Avatar billede raarup Nybegynder
11. februar 2004 - 19:53 #49
Har jeg gjort... ingen virkning...