Avatar billede deadmeat2k Nybegynder
04. februar 2004 - 21:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Download Accelerator Pro 7

Jeg har lige downloaded Far Cry demoen (500 mb) med DAP7. Resultat: filen har stadig et midlertidigt langt volapyknavn og ingen genkendelig fileextension. Er der nogen som helst mulighed for at redde filen? Er det DAP som har ødelagt filen eller er der noget galt med den server jeg downloader fra?
Avatar billede chalde Seniormester
04. februar 2004 - 23:09 #1
1) Prøv at starte downloaden igen og bed programmet resume hvis muligt. (tag en sikkerhedskopi først)
2) Ændre filnavnet til: farcry_demo.exe (hedder den hos mig) og fylder 496mb.
Avatar billede chalde Seniormester
04. februar 2004 - 23:13 #2
Ang 2) Så kan det godt være du skal aktivere extensions:
stifinder->funktioner->mappeindstillinger->vis->fjern hakket i "skjul filtypenavne for kendte filtyper"