Avatar billede gnispi Nybegynder
04. februar 2004 - 11:21 Der er 3 kommentarer

Brænding af video-DVDer med NeroVision

Hejsa. Jeg har just forsøgt at brænde en divx .avi film med NeroVision Express (med i Nero 6). Det kører derudaf med med afkoderiet (på en 6-7 timer), men i samme nu den kommer til selve brænderiet, hævder den, at der ikke er plads. Det selvom den ikke har givet udtryk for noget sådant. Jeg brænder på en dvd-rw skive. Forslag? Gnispi
Avatar billede jensendk Nybegynder
04. februar 2004 - 11:22 #1
Kan du skrive andre data på skiven? Det er en RW, så det er blot at slette skiven bagefter. HVad er  det for en brænder? Hvilket fabrikat medie?
Avatar billede gnispi Nybegynder
04. februar 2004 - 11:48 #2
Det er en LiteOn, der brænder både + og -. Skiven er, synes jeg, en memorex.

Ang. pladsspørgsmålet: Jeg er næsten sikker på, at jeg havde kvik-eraseret skiven forinden.
Avatar billede henninga Novice
08. februar 2004 - 03:06 #3
Hvis du allerede har filmen i DivX skal vision vel ikke bruge 6-7 timer til at lave den om så er det ikke fordi den laver den til mpeg-2.
Jeg mente at DivX bare skulle brændes som almindelig data-fil, men har aldrig prøvet.