Avatar billede -jesper- Nybegynder
03. februar 2004 - 16:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bedste gruppe-voice-chat program?

Hejsa..

Nogen der kan anbefale gode og/eller advare om dårlige programmer til at lave voice-chats med flere personer? :)

Mvh. Jesper
Avatar billede -jesper- Nybegynder
03. februar 2004 - 16:44 #1
Til Windows vel at mærke ;)
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. februar 2004 - 16:56 #2
Messenger er ret let at bruge, og det virker med både video og voice. Hvis du vil bruge telefoni, så kik på skype (www.skype.com) fordelen med messenger, er at alle (stort set)har det.
Avatar billede -jesper- Nybegynder
03. februar 2004 - 17:02 #3
Men Skype er ikke klar endnu til conference-calls og jeg har dog ikke lige prøvet med Messenger om det kan klare 3 eller flere personer i en voice-chat. Kan man det? Det er netop gode programmer til voicechats på 3 mand eller flere, jeg leder efter :)

Jeg ved at Roger Wilco kan, men er der nogle andre bud?
Avatar billede snowball Novice
03. februar 2004 - 17:16 #4
http://www.ventrilo.com/

Har brugt det et par gange, og det er faktisk ret godt.