Avatar billede nixx Nybegynder
01. februar 2004 - 20:55 Der er 5 kommentarer

Ingen OPs på channel

Hej,
Har lige ville starte en ny channel, men jeg blev disconnected fra den og da jeg kom tilbage var der en anden person.
Men han har ikke OP.
Nu er vi 4 på channel som ikke har OP, er der en måde jeg kan få OP på, udover at få de andre til at gå og så selv rejoine ??
Avatar billede darkside Nybegynder
01. februar 2004 - 21:01 #1
På Quakenet kan du gøre sådan her
/msg o requestop #chan-navn ditnick
Avatar billede nixx Nybegynder
01. februar 2004 - 21:08 #2
så får jeg denne besked..
[21:06] <O> Chanfix knows regular Ops on this channel, but they currently aren't there.
[21:06] <O> It will op them when they return. Until then, no Ops will be given.

dvs. at der altså er en eller anden som har den channel eller ?
Avatar billede popsy Novice
01. februar 2004 - 21:15 #3
Quakenet har en log hvor den tæller timer op, for at være recognised op, skal man have over 2 timers op på kanalen. Der er sikkert nogen der har haft kanalen før dig ja.
Avatar billede scapuliz Nybegynder
17. februar 2004 - 14:51 #4
få alle til at gå ud go sørg for at du er den første der kommer ind...
Eller brug o servicen som darkside siger his du er på QuakeNet
Avatar billede Jesper Novice
27. maj 2004 - 00:30 #5
næsten gang - så bare bestil en bot fra fx nordicbots og brug den til at oppe dig hvis det sker igen - men ellers så er /msg o requestop #chan en dejlig tingest :D