Avatar billede hellswonars Nybegynder
01. februar 2004 - 20:03 Der er 9 kommentarer

partitons magic har smadret min Hd

Hej jeg var ved at dele min harddisk op i 2 en på 65gb og så en på 5gb d på 65 havde stdig en masse film. dreve men da jeg var midt i det gik min computper kold og nu er der slet ingen ting på drevet kan det ikke redes.... HJælp !!
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2004 - 20:37 #1
kan du ikke gendanne drevet i partition magic?

Hvad har du selvb prøvet - fortæl fortæl
Avatar billede hellswonars Nybegynder
01. februar 2004 - 21:03 #2
da jeg så startede op kunne windows ikke se drevet for d hed ?N? hvor d for hed seagate såå jeg omdøbte d inde i partitions magic og indtallerede ntfs igen... ,em derfor burte mine data da ikk forsvinde..:-(
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2004 - 21:16 #3
Hed drev D N? Så omdøbte du drev D og.. hvad???

Eller kan dit tastatur ikke skrive et efter d?
Avatar billede hellswonars Nybegynder
01. februar 2004 - 21:23 #4
sorry det er mig der er lidt i panik....
Avatar billede hellswonars Nybegynder
01. februar 2004 - 21:24 #5
har du icq eller msn så jeg kan skrive til dig du ksla nok få point!
Avatar billede hellswonars Nybegynder
01. februar 2004 - 21:24 #6
mit icq er 178433180
og MSN er vousser@hotmail.com
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2004 - 21:37 #7
Avatar billede serverservice Praktikant
01. februar 2004 - 22:03 #8
"installerede ntfs igen"- betyder det ikke at du formatterede.
Avatar billede tipsen Nybegynder
08. februar 2004 - 15:25 #9
Jeg kan anbefale Ontrack Easy Recovery Professional v.6.0 - det kan lave nogle frække ting med "forsvundne" filer...