Avatar billede jinglebell Nybegynder
31. januar 2004 - 11:37 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Valg af strømforsyning

Jeg skal have en ny strømforsyning, den jeg har larmer ad H-til

Hvad skal jeg vælge ?

Den skal være meget stille
Og meget kraftfuld
Avatar billede grillkylling Nybegynder
31. januar 2004 - 11:51 #1
http://www.prisindex.dk/Listprices.asp?Bedom=true&ID=23401

Fandt denne selv, lukker spørgsmålet
Avatar billede grillkylling Nybegynder
31. januar 2004 - 11:51 #2
.
Avatar billede grillkylling Nybegynder
31. januar 2004 - 11:52 #3
.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
31. januar 2004 - 12:07 #4
Du mangler lige at acceptere dit svar for at lukke.
Marker dit navn i boksen til venstre og tryk på accepter ;o)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
31. januar 2004 - 12:10 #5
Er du dobbeltbruger ?
Spørsmåls-stiller = jinglebell
Svar fra grillkylling = Fandt denne selv, lukker sprgsm. ??????
Avatar billede cdc Novice
31. januar 2004 - 12:24 #6
*lol*
Avatar billede jinglebell Nybegynder
31. januar 2004 - 12:55 #7
Jinglebell og Grillkyllingen er jo bedste venner :)
Avatar billede eagleeye Praktikant
31. januar 2004 - 13:34 #8
jinglebell og grillkylling >> Det er kun tilladt at havde en profil på eksperten.

Hvordan kan du jinglebell svare som grillkylling i dette spørgsmål???
Hvis i er venner er har grillkylling brudt regel 2.1.1

Så i bedes komme med en meget godt forklaring her, begge to. Hvis du har to brugere så luk den ene konto.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede jinglebell Nybegynder
31. januar 2004 - 15:46 #9
Jinglebell konto er hermed lukket
Avatar billede jinglebell Nybegynder
31. januar 2004 - 15:49 #10
Hvordan kan du jinglebell svare som grillkylling i dette spørgsmål???

Undskyld, Men det er sgu et lolleren spørgsmål... *LOL*
Avatar billede victor-1 Nybegynder
31. januar 2004 - 16:57 #11
Du er og bliver (undskyld udtrykket) fanme for viderekommende.
I stedet for at kalde CoAdmin's spørgsmål for "lolleren" hvorfor i alverdens riger og lande ta'r du så ikke og forklarer hvordan det hænger sammen.

>Jinglebell konto er hermed lukket<
Og godt 3 min. senere kommer der et nyt indlæg fra selvsamme konto ???????
Avatar billede eagleeye Praktikant
31. januar 2004 - 17:09 #12
jinglebell er deaktiveret efter eget ønske (31/01-2004 15:46:26).
Avatar billede victor-1 Nybegynder
31. januar 2004 - 18:30 #13
Og hedder så formentlig "grillkyllig" nu ?
Avatar billede grillkylling Nybegynder
31. januar 2004 - 18:40 #14
forklarer hvordan det hænger sammen.

Forklaring: Jeg havde to kontoer, det må man ikke, så den ene er nu lukket, og det med jeg syntes det var LOL skrevet, prøv lige at se sætningen og vis lidt humor, der er jo ikke nogen der er kommet til skade vel?

Hvordan kan jinglebell svare som grillkylling? Hvis du ikke kan se humoren i det så må du undskylde, men det kunne jeg altså.

Og jeg beklager hvis det har været til gene for nogen at jeg har haft 2 kontoer, det var ikke meningen :).

Ha` en go` weekend allesammen alligevel, også dig Victor-1 ;)

Og det tog lidt tid at lukke "jinglebell" havde ikke liige helt styr på det, men den ER lukket nu.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
01. februar 2004 - 18:23 #15
Hmm.. Sådan som jeg ser det, har grillkylling fået 20 ulovlige points af jinglebell.
De 20 points skal gives til pointsspiseren.

grillkylling> Opret venligst et spørgsmål til 20 points, med titlen "Points til pointsspiseren", i denne kategori. Derefter vil en pointsspiseren lægge et svar, som du så skal acceptere.

Har du nogen spørgsmål til proceduren, er du meget velkommen til at stille dem, og de vil blive besvaret.